Garsus automobilių gamintojas keičia savo logotipą. Naujasis sukėlė audrą. „Juokiasi net Muskas“ (Foto, Video)  ()

Naujasis gamintojo žingsnis plačiai aptariamas internete.


Naujasis Jaguar logotipas
Naujasis Jaguar logotipas
© Ekrano kopija | https://x.com/AR12Gaming/status/1858884869335499114/photo/3

Visi šio ciklo įrašai

  • 2024-11-21 Garsus automobilių gamintojas keičia savo logotipą. Naujasis sukėlė audrą. „Juokiasi net Muskas“ (Foto, Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Jaguar“ baigia savo dabartinių modelių gamybą ir po dvejų metų ketina grįžti į rinką kaip visiškai naujas prekės ženklas ir išskirtinių automobilių gamintojas.

Tai bene pirmas kartas automobilių pramonės istorijoje, kai prekės ženklas įgyvendino planą, pagal kurį dvejiems metams pasitrauks iš rinkos, kad sugrįžtų kaip įmonė, siūlanti visiškai kitaip pozicionuotus automobilius: „Jaguar“ nebeketina konkuruoti su BMW, „Audi“ ar „Mercedes“, o su „Bentley“, „Aston Martin“ ar „Rolls-Royce“.

[EU+Kuponai] Tik nuo 93,99€! Juos perka milijonai. Pasaulinio lyderio elektroniniai stalai ir dyzeliniai oro šildytuvai. Paskutiniai vienetai!
1233 1

Žemiausios kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Ryšys su praeitimi nutrauktas. Patekę į buvusios britiškos markės svetainę (2008 m. „Ford“ „Jaguar“ pardavė indų „Tata Motors“), nerasime nei vienos informacijos, nei nuotraukos apie šiuo metu dar parduodamus automobilius. Nieko nerasime ne tik skiltyje apie dabartinę modelių gamą, bet ir – istorinius modelius.

Tačiau „Jaguar“ nėra vakar įkurtas prekės ženklas. Britų gamintojas buvo įkurtas prieš Antrąjį pasaulinį karą kaip „Swallow Sidecar“ (SS), dabartiniu pavadinimu veikia nuo 1945 m.

Taip visiškai nutrūkus tapatybei, reikėjo pakeisti logotipą ir visą vizualinį identitetą. Sukurtas naujas logotipas, naujo dizaino užrašas „Jaguar“ ir naujos koncepcinės transporto priemonės eskizas, kuris debiutuos gruodžio 2 dieną.

Prieštaringas vaizdo įrašas. Elonas Muskas komentuoja

 

Naujasis prekės ženklo identitetas paskelbtas vaizdo įrašu, kuris sukėlė tikrą audrą internete. Gana sunku tai jį komentuoti, bet Elonas Muskas tai padarė, kai paklausė „Jaguar“: „Ar parduodate automobilius“? „Jaguar“ atsakė, kad taip, parduoda ir pakvietė Muską į naujojo koncepcinio modelio pristatymą, kuris vyks Majamyje.

 

Ką reiškia ši transformacija ir ką „Jaguar“ nori pasiekti? 2026 metų antrąjį pusmetį grįžęs į rinką gamintojas nori parduoti tik elektromobilius, pozicionuojamus kaip itin prabangius. Bandoma atsiriboti nuo dabartinės tapatybės. 

 

„Jaguar“ desperatiškai bando laužyti savo identitetą ir kelių dešimtmečių tradicijas ir po dvejų metų grįžti į rinką kaip visiškai naujas prekės ženklas, kurio gaminiai bus skirti visiškai naujai, itin turtingai klientų grupei.

Strategija glumina, nes „Jaguar“ yra aukščiausios kokybės prekės ženklas, jo istorijoje yra legendinių modelių (tokių kaip „E-Type“) ir visada kėlė asociacijas su britų aristokratija. Todėl atrodytų, kad jei jis nori siekti dar aukščiau, verčiau prisiminti savo paveldą ir išskirtiniausius modelius, o tada paskelbti, kad „ateina nauja prabangos ir rafinuotumo era“ ar kažkas panašaus.

„Jaguar“ laukia sunki užduotis

 

Ar „Jaguar“ pasikeitimas bus sėkmingas? Bus sunku. Prabangos prekėmis prekiaujančios įmonės dešimtmečius kūrė savo pozicijas rinkoje. Šis rinkos segmentas neabejotinai yra nepaprastai patrauklus, bet kartu ir labai konkurencingas.

 

„Jaguar“ neturi gėdytis savo paveldo ir istorijos, ir netgi atrodytų, kad jis turėtų jį prisiminti. Tačiau jei jis ketina apie tai pamiršti, jam bus itin sunku sugrįžti į rinką prisistatant visiškai nauju žaidėju ir perimti klientus, perkančius automobilius, kurie iš karto ir iš pirmo žvilgsnio perteikia savininko statusą.

Pranešime spaudai „Jaguar“ patikina, kad „šios transformacijos varomoji jėga yra slegiantis modernizmas – kūrybinė filosofija, kurios tikslas – patraukti dėmesį pasitelkiant drąsų dizainą ir drąsų kūrybiškumą“.

Viena aišku – pavyko patraukti dėmesį, bet ar to užteks, kad turtingi žmonės per dvejus metus iš tikrųjų atsisakytų „Aston Martin“ ar „Bentley“ ir pakeistų juos į „Jaguar“? 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(4)
(-4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: