„Pirmą kartą po SSRS žlugimo.“ Rusijos geležinkelius ištiko krachas ()
„Giliausias nuosmukis.“
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Žiniasklaida skelbia, kad Rusijos Federacijos geležinkelių sistema išgyvena „giliausią nuosmukį“: jau trečius metus iš eilės visiškai sumažėjo krovinių vežimas, rašo „The Moscow Times“.
Pažymima, kad tokia Rusijos geležinkelių krizė tiesiogiai susijusi su civilizuotų šalių įvestomis ekonominėmis sankcijomis Rusijai dėl karo prieš Ukrainą.
Rusijos geležinkelių rodikliai taip sumažėjo, kad žurnalistai pažymi, jog tokios krizės šioje pramonės šakoje nebuvo nuo Sovietų Sąjungos žlugimo, t. y. nuo 1991 m. Rusijoje užfiksuotas vidutinio traukinių greičio ruože sumažėjimas iki minimalaus per 12 metų (36,5 km/val.), o kartais net buvo įveikta istorinė 35 km/val. riba.
|
Pabrėžiama, kad šių metų lapkritį Rusijos geležinkelių tinklo apkrova per metus sumažėjo 5,8 % (iki 95,6 mln. tonų).
Be to, leidinyje atkreipiamas dėmesys į tai, kad per pastaruosius 16 metų „nuo 2008 – 2009 m. krizės“ yra dar viena neigiama statistika: iš 15 šios Rusijos Federacijos bendrovės „pozicijų“ į minusą buvo net 11.
Reikėtų pridurti, kad tuo pačiu metu juodųjų metalų pakrovimas sumažėjo 9,9 %, tuo pat metu medienos vežimai Rusijos geležinkeliais, kurie, kaip žinome, 2023 m. iš karto sumažėjo 14,2 %, dabar sumažėjo dar beveik 2 %.
„Statybinių krovinių pakrauta 14,4 proc. mažiau, cemento – 4,7 proc., grūdų – 3,3 proc., chemijos krovinių – 2,9 proc., naftos ir naftos produktų – 1,1 proc.“, – pažymėjo „The Moscow Times“.