„Hyperloop“ – traukis į šoną.“ Milžiniškas Šveicarijos projektas! (Foto, Video)  ()

Šveicarai nusprendė dalį krovinių gabenimo perkelti po žeme. Planuojamas tunelių tinklas, kuriame autonominės transporto priemonės gabens nedidelius krovinius, o tai palengvins kelių eismą.


Cargo Sous Terrain
Cargo Sous Terrain
© Ekrano kopija | https://x.com/ThurgauerZitig/status/1856979600179696009/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kartkartėmis iškyla „Hyperloop“ tema, kurios tikslas – sukurti greitą keleivių ir krovinių transportą. Tačiau vakuuminių tunelių kūrimas ir jų priežiūra kartu su visa technologija yra gana sudėtinga užduotis. Dėl šios priežasties daugelis abejoja, ar linija kada nors pradės veikti.

Šveicarai sugalvojo kiek mažiau technologiškai pažangią, bet efektyvią ir daug tikroviškesnę idėją. Smulkių krovinių transportą jie nusprendė perkelti po žeme.

„Cargo Sous Terrain“ apima požeminių tunelių tinklą, kuriuo judės visiškai autonominės transporto priemonės, gabenančios nedidelius krovinius. Kiekvienas tunelis, esantis 50 m gylyje, bus maždaug 6 m skersmens ir plokščiu dugnu su keliu, padalintu į tris eismo juostas. Tai transporto priemonės, kurios mažus konteinerius ant ratų judins maždaug 30 km/val. greičiu.

Mažiausia kaina šiais metais! Lietuvių sukurta „NordPass“ paslauga, kuria pasitiki milijonai – „tiesiog būtina kiekvienam interneto naudotojui“ (Video)
6226 3

Tiesiog nerealiai gera proga gauti lietuvių sukurtą produktą už mažiausią kainą šiais metais! Ir dabar dar priedo gausite visiškai naujas ir puikias galimybes atveriančias funkcijas.

Išsamiau

Ar to neužtenka? Žvelgiant iš vairuotojo perspektyvos, galbūt, bet įvertinus vidutinį sunkvežimio ar pristatymo automobilio greitį, kuris įvažiuoja į stovėjimo aikšteles ar sustoja prie šviesoforo, gali pasirodyti, kad to visiškai pakanka.

 

Juolab kad autonominiai automobiliai neprivalo daryti įstatymų reikalaujamų pertraukų darbe, jie gali važinėti visą parą. Nereiks nerimauti, kad baigsis kuras. Visi jie bus varomi elektros varikliais, kurie bus varomi indukciniu būdu dėl viršuje esančių bėgių.

Konteineriai, nors ir mažesni nei sunkvežimiai, bus pakankamai dideli, kad į juos tilptų vienas ar du padėklai. Kiekvienas iš jų bus pakrautas ant žemės logistikos objekte, o po to liftu nuleistas į požeminį skyrių.

„Cargo Sous Terrain“ apskaičiavo, kad pirmosios atkarpos tarp Ciuricho ir Härkingen/Niederbipp statybos ir paleidimo kaina sieks daugiau nei 3 milijardus Šveicarijos frankų, o „infrastruktūros statybai ir tunelio eksploatavimui nenaudojamos subsidijos“. Visas išlaidas padengs investuotojai.

 

Pirmąją 70 km ilgio požeminių tunelių seriją su 10 sustojimų planuojama pradėti naudoti 2031 m. Viso tinklo statyba turėtų būti baigta iki 2045 m.

Šveicarijos projektas „Cargo Sous Terrain“ 2024 metais įžengė į naują etapą. Keturi kantonai (Bernas, Solothurnas, Argau ir Ciurichas), per kuriuos bus tiesiama pirmoji atkarpa, surengė viešąsias konsultacijas. Nuo to laiko buvo išanalizuoti keturi alternatyvių tinklo išplėtimo maršrutų pagrįstumo ir ekonominio pagrįstumo variantai, buvo sudarytos iki šiol atliktų darbų santraukos.

Jau vyksta pirmosios atkarpos parengiamieji statybos darbai, atliekami papildomi geologiniai tyrimai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(0)
(7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()