„320 km/val. greičiu. Užsakymai eina kaip per sviestą.“ Europoje revoliucija  ()

Prancūzijos ir Vokietijos geležinkelių operatoriai, reaguodami į augančią kelionių traukiniais paklausą Europoje, pirmadienį atidarė pirmąją tiesioginę greitųjų traukinių liniją tarp Paryžiaus ir Berlyno.


ICE traukinys (asociatyvi nuotr.)
ICE traukinys (asociatyvi nuotr.)
© Sebastian Terfloth, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:ICE_3_Oberhaider-Wald-Tunnel.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Inauguracinis reisas, vokiškas ICE traukinys, iš Prancūzijos sostinės Gare de l'Est stoties pajudėjo 9.55 val. ryto (8.55 val. Grinvičo laiku) ir 18.03 val. turėtų pasiekti Berlyno Hauptbahnhofą.

Ši paslauga tik keliomis minutėmis sutrumpina greičiausią jungtį su vienu persėdimu tarp abiejų sostinių.

Prancūzijoje traukiniai važiuoja iki 320 kilometrų per valandą greičiu, tačiau Vokietijoje šis greitis sumažėja iki 250 km/val., tik per plauką pasiekiant greitojo geležinkelio apibrėžimą.

Bilietas į vieną pusę 1 100 kilometrų kelionei kainuoja nuo 99 eurų, tačiau užimtomis dienomis kaina gerokai šokteli.

Pasaulinė „Saily“ premjera. „180 šalių. Viena geriausių eSIM paslaugų pasaulyje“ (Technologijos.lt kuponas, Video)
1152

„Saily“ yra viena geriausių eSIM paslaugų pasaulyje, kuri nuo šiandien gali pasiūlyti dar daugiau. Ką tik Londone visame pasaulyje žinoma lietuvių kompanija pristatė nuostabias naujienas ir mūsų skaitytojams turi specialų pasiūlymą.

Išsamiau

Pigių skrydžių bendrovės, tokios kaip „easyJet“, už 1 val. 45 min. trukmės skrydį be persėdimo tarp abiejų sostinių ima perpus mažiau.

Tačiau Prancūzijos geležinkelių operatorius SNCF pranešė, kad naujųjų traukinių užimtumas viršija 80 proc.

„Užsakymai eina kaip per sviestą“, – teigė SNCF vadovas Jeanas-Pierre‘as Farandou. Pasak jo, „žmonės mėgsta keliauti komfortiškai, užuot kamavęsi su neretai sudėtingu“ nusigavimu iki oro uosto.

Pirmadienio reisu keliavusi Lea Bader pasakojo, kad nedvejodama pasirinko traukinį, nes lėktuve jai būtų tekę pirkti papildomą bilietą violončelei.

 

Ji pridūrė, kad traukinys neabejotinai patogesnis, ir džiaugėsi, kad nereikėjo persėsti į kitą, nes tai, pasak jos, „siaubinga, kas kartą ištinka kokia nors problema arba vėlavimas“.

2023 metais vėlavo iš viso trečdalis Vokietijos greitųjų traukinių, o linijų uždarymas dėl remonto ar techninės priežiūros darbų – įprastas reiškinys.

33-ejų metų berlynietis Kevinas Kernas sakė, kad pagrindinė jo motyvacija keliauti geležinkeliu – „aplinkosauga“, nes važiuojant traukiniu vienam keleiviui tenka maždaug 100 kartų mažiau CO2 emisijų nei skrendant lėktuvu.

 

SNCF ir „Deutsche Bahn“ iš Prancūzijos į Vokietiją ir atgal kartu paėmus atlieka 30 mln. geležinkelio kelionių.

SNCF vadovas J.-P. Farandou teigė esąs „visiškai įsitikinęs“, kad naujoji dieninio susisiekimo paslauga nesusidurs su tomis pačiomis problemomis kaip naktinis maršrutas tarp Paryžiaus ir Berlyno, atnaujintas prieš metus po beveik dešimties metų pertraukos.

Naktinės kelionės amžinai vėluodavo, o nuo praėjusių metų rugpjūčio iki spalio buvo apskritai sustabdytos dėl Vokietijos pusėje vykusių geležinkelio darbų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: ELTA
ELTA
Autoriai: Emilija Ferdmanaitė
(2)
(1)
(1)
Kopijuoti, platinti, skelbti ELTA turinį be ELTA raštiško sutikimo draudžiama

Komentarai ()