Tokio monstro dar nesatę matę! Kas tai per žvėris (Video) ()
Internautai gana teigiamai reagavo į šią retenybę.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Amerikos Bradley miestelyje Meino valstijoje restauratoriai parodė unikalų XX amžiaus pradžios garo varikliu varomą kelių garvežį (Lombard Steam Log Hauler), kuris buvo naudojamas kaip savotiškas visureigis. Atitinkamas vaizdo įrašas buvo paskelbtas populiariame „ViralHog“ kanale „YouTube“.
Pelno nesiekiantis Meino miškų ir medienos ruošos muziejus nusprendė atkurti šį nuostabų garinį garvežį-visureigį, kuris anksčiau tarnavo kaip traktorius. Neįprastas ir originalus automobilis sulaukė dėmesio socialiniuose tinkluose, kuriuose vartotojai išreiškė susidomėjimą.
|
Anksčiau tokios mašinos, kaip teigiama vaizdo įrašo paaiškinime, svėrė iki 20 tonų. Restauratoriai priduria, kad tokie „garvežiai“ buvo tikrieji visų šiuo metu žinomų transporto rūšių su vidaus degimo varikliu pirmtakai.
Filmuotoje medžiagoje matyti, kad šią vikšrinę „pabaisą“ priekyje vairuoja du vyrai. Tuo pačiu metu vairuotojo (mašinisto) vietoje sėdintis trečias vyras duoda būdingą garso signalą.
Nepaisant viso išorinio stambumo, mašina puikiai juda žvyrkeliu ir patraukia turistų dėmesį. Meino valstijoje esančio muziejaus restauratoriai tokį pasivažinėjimą atlieka kelis kartus per metus, norėdami parodyti gana retą ir unikalų eksponatą visiems norintiems jį pamatyti.
Internautai šį „geležinį monstrą“ įvertino gana teigiamai. Vieni teigė, kad pagrindinė problema būtų didelės iškastinio kuro sąnaudos tokios mašinos eksploatavimui, kiti nurodė, kad pirmą kartą mato traukinį, kuris „nulėkė nuo bėgių ir važiuoja keliu“.
1901 m. patentuotas „Lombard Steam Log Hauler“ buvo pirmasis sėkmingas komercinis ištisinio vikšro pritaikymas transporto priemonei varyti. Vėliau ši koncepcija buvo naudojama kariniams tankams Pirmojo pasaulinio karo metu ir žemės ūkio traktoriams bei statybinei įrangai.
Alvinas Orlando Lombardas buvo kalvis, gaminęs medienos ruošos įrangą Waterville mieste, Meine. 1901–1917 m. pastatė 83 kelių garvežius.