Pirmasis toks pasaulyje! „Pasaulinė sensacija“ (Foto, Video)  (2)

Futuristinis traukinys debiutavo Kinijoje ir gali sukelti revoliuciją viešajame transporte visame pasaulyje.


Cetrovo 1.0 Carbon Star Express
Cetrovo 1.0 Carbon Star Express
© Ekrano kopija | https://x.com/TechSpot/status/1878888582284214291/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Cetrovo 1.0 Carbon Star Express“ yra pirmasis pasaulyje keleivinis metro traukinys, pagamintas daugiausia iš lengvo anglies pluošto. Ir nors iš pirmo žvilgsnio jis gali atrodyti kaip standartinis traukinys, dėl naujoviško dizaino jis daugeliu atžvilgių yra novatoriškas.

Skirtingai nuo tradicinių traukinių, pagamintų iš plieno, „Cetrovo 1.0“ korpusas ir rėmai pagaminti iš itin tvirto ir lengvo anglies pluošto.

Tai ta pati medžiaga, kurią naudoja superautomobilių gamintojai, tokie kaip „Ferrari“, „Lamborghini“ ir „McLaren“, kad sumažintų transporto priemonės svorį, išlaikant jos standumą ir ilgaamžiškumą. Tokio tipo konstrukcija užtikrina geresnį pagreitį ir valdymą, taip pat mažesnes degalų sąnaudas.

[EU+Kuponas] 270€ pigiau ir su dovanomis! Tobulas robotas siurblys. Galimybės iš ateities ir juokinga kaina (Video, „Narwal Freo X Ultra“)
1486 2

Žemiausia fiksuota kaina

Specialus kuponas

Papildomai dovanų

Labai ribotas kiekis

Iš Lenkijos sandėlių greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė ir galimybės

Išsamiau

Dėl anglies pluošto naudojimo „Cetrovo 1.0“ traukinys 11 % lengvesnis nei kiti tokios pačios klasės traukiniai, o tai reiškia 7 % mažesnės energijos sąnaudas.

Remiantis Kinijos žurnalo „People's Daily Online“ pranešimu, taip per metus išmetama maždaug 130 tonų mažiau CO2 – tai prilygsta 40 ha ploto miško pasodinimo naudai.

 

Be to, traukinio anglies pluošto konstrukcija prisideda prie mažesnių eksploatavimo ir priežiūros išlaidų per visą transporto priemonės eksploatavimo laiką. Lengvas anglies pluoštas yra penkis kartus stipresnis nei plienas. Dėl to traukiniai tampa standesni, atsparesni smūgiams ir mažiau jautrūs vibracijai, o keleiviams suteikiama tylesnė ir patogesnė kelionė.

 

„Cetrovo 1.0“ yra kelerių metų tyrimų ir plėtros darbo, prasidėjusio 2021 m., rezultatas. Traukinio prototipai buvo intensyviai bandomi, o per bandymus praėjusiais metais traukinys pasiekė daugiau nei 140 km/val. greitį, gerokai viršijantį vidutinį dabartinių Kinijos metro sistemų greitį – maždaug 80 km/val.

 

Traukinys taip pat yra visiškai automatizuotas, aprūpintas moderniomis saugos sistemomis, tokiomis kaip įspėjimai apie susidūrimą ir kliūčių aptikimas.

„Cetrovo 1.0“ šiuo metu veikia autonomiškai 60 km ilgio maršrute, vadinamame „1 linija“, jungiančiu 41 stotį Čingdao mieste. Čia atliekami pirmieji traukinio bandymai realiomis sąlygomis. Jei projektas bus sėkmingas, galime tikėtis, kad anglies pluoštas taps labiau paplitusi medžiaga būsimuose masinio transporto projektuose ne tik Kinijoje, bet ir kitose pasaulio šalyse.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(8)
(2)
(6)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (2)