„Prie vairo – pats Putinas.“ Lietuvos pašonėje. „Turi užkariauti Rusiją“ (Foto, Video)  ()

„Naujų aukštumų siekimo simbolis“ – taip pardavėjai apibūdina „AvtoVAZ“ flagmaną, pradėtą pardavinėti Baltarusijoje.


Lada Aura
Lada Aura
© Ekrano kopija | https://x.com/mog_Russ/status/1836832139062788472/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujasis „Lada Aura“ modelis pagamintas „Lada Vesta“ pagrindu. Pagrindinis skirtumas tarp „naujo“ modelio ir senojo – ilgis. „Aura“ yra 250 mm ilgesnė nei „Vesta“. Atitinkamai padidėjo ir ratų bazė. Dėl šios priežasties salonas tapo erdvesnis.

Bet iš tikrųjų tai ne koks nors naujas modelis, kokiu bandoma jį paskelbti, o tiesiog ilgos bazės „Lada Vesta“ versija su prabangesne įranga. Pati „Lada Vesta“ gaminama nuo 2015 m.

[Pasaulinė premjera!] Iš EU su kuponais pasaulinio lyderio energijos stotelės. Aukščiausia klasė, galimybės ir šokiruojanti kaina
7533 3

Specialūs kuponai

Iš Europos sandėlių

2 metų garantijos

1) „Ampace Andes 1500“ - LFP, 1462Wh, 2400W energijos stotelės

2) „Ampace Andes 600 Pro“ - LiFePO₄, 584Wh, 600W energijos stotelės

3) „Fossibot SP200“ - 200W saulės panelės

Išsamiau

Techninio proveržio nėra. Po variklio dangčiu „Aura“ turės tą patį 1,8 l 122 AG benzininį variklį., kuris veiks kartu su kiniška automatine pavarų dėže.

„Lada Aura“ kainos Baltarusijoje prasideda nuo 91 900 Baltarusijos rublių (apie 28 000 USD) už „Premier“ įrangos lygį ir nuo 98 900 rublių (30 300 USD) už „Status“ įrangos lygį. Pastarasis turės natūralios odos saloną, 17 colių ratus, o ne 16 colių.

Palyginimui, „Lada Vesta“ kainos prasideda nuo 45 000 Baltarusijos rublių (13 800 USD). O „Vesta SW Cross“ galima įsigyti už 62 570 rublių (19 150 USD).

 

„Aura“ buvo sumanyta kaip automobilis Rusijos valdžios pareigūnams, tačiau, kaip rodo praktika, kritikuoti automobilį jie itin nesidrovi. Tarp minusų jie paminėjo nešiojamųjų kompiuterių staliukų ir klimato kontrolės trūkumą galinėje sėdynių eilėje.

 

 

Be to, automobilis sulaukė kritikos dėl pernelyg ilgų galinių durelių, dėl kurių siaurose aikštelėse sunku išlipti iš automobilio.

Taip pat gali būti, kad „Aura“ gali sudominti taksi vairuotojus, nes beveik visi šio modelio patobulinimai yra skirti specialiai galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams. Tačiau labai sunku įsivaizduoti, kad „Aura“ išpopuliarės tarp privačių vartotojų.

2024 metais prie „Lada Aura“ vairo sėdėjęs Vladimiras Putinas atidarė paskutinę greitkelio M-11 atkarpą. Vairavęs „Lada Aura“ Rusijos prezidentas pasidalino įspūdžiais: „Geras automobilis“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(5)
(-5)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()