Tokių traukinų dar niekas nematė. Japonija nustebino pasaulį (Foto, Video)  ()

Atskleista naujojo „Shinkansen“ greitojo traukinio išvaizda. Jis turi būti elegantiškas, patogus ir saugus. Apsaugos sistema apsaugos net žemės drebėjimo metu.


Shinkansen E10
Shinkansen E10
© Ekrano kopija | https://x.com/designboom/status/1897868578096848976/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„East Japan Railways“ arba „JR East“ paskelbė, kad prasidėjo naujos E10 serijos greitųjų traukinių, skirtų Tohoku Shinkansen linijai, jungiančiai Tokiją su Tohoku regionu, darbai. Pirmasis E10 serijos traukinys, kuris pakeis E2 ir E5 serijas, nuo gamybos linijos nuriedės 2027 metų rudenį.

Japonija rodo, kad svarbu ne tik atlikimas, bet ir estetika. Tai buvo pasiekta bendradarbiaujant su britų konsultacine įmone „Tangerine“.

[Vokietija] Tik 26,03€! Nuostabus dronas. 4K, su 3 baterijomis, APP ir kt. Ribotas kiekis (Video, „YLR/C S65“)
5992

Fantastiškai žema kaina

Iš Vokietijos, kas tokiems dronams būna labai retai

Greitas ir saugus pristatymas

Puikių galimybių dronas

Išsamiau

Išilgai greitojo traukinio šono driekiasi Ištisinė linija, išlaikant išskirtinę „Shinkansen“ estetiką. Žalia viršuje yra „Tsugaru green“, o tamsiai žalia apačioje – „Vakarinė guoba“. Abu atspalviai imituoja natūralų kraštovaizdį, taip pat Tohoku regiono kalnus, per kuriuos greitasis traukinys važiuoja pakeliui į paskirties vietą. Interjere taip pat dominuos žalios ir mėlynos spalvos atspalviai.

Keleiviai turės dvi arba tris sėdynes vienoje eilėje, kiekviena turės prieigą prie maitinimo lizdo ir USB prievado. Kai kurios vietos liks be įrengtų sėdynių, ypač neįgaliųjų vežimėliams. Taip pat bus numatyta vieta didesniam bagažui gabenti.

 

 

Vagonas Nr. 5 pirmiausia bus skirtas didesniems išmatavimams, kur didelės durys leis dėti didžiausius krovinius. Krovinių gabenimo veiklą bendrovė išbando nuo 2021 m., tikėdamasi padėti išspręsti šalį žalojantį sunkvežimių vairuotojų trūkumą bei sumažinti anglies dioksido išmetimą. Tikimasi, kad paslauga per metus uždirbs apie 10 milijardų jenų (66,6 mln. USD).

 

Japonija yra žinoma ne tik dėl savo technologinės plėtros, bet ir dėl savo padėties seisminėje zonoje. Tai reiškia, kad pastatai ir visa infrastruktūra turi būti suprojektuoti taip, kad prireikus būtų užtikrinta maksimali sauga. E10 traukinių serija taip pat bus atspari stichijoms. Specialūs kreiptuvai ir šoniniai amortizatoriai yra sukurti taip, kad žemės drebėjimo metu traukinys nenuvažiuotų nuo bėgių ir sumažintų žalą.

 

„Shinkansen“ E10 traukiniai bus pradėti paleisti 2030 m. Kiekviename traukinyje bus 10 vagonų. Kalbant apie greitį, didelių pokyčių nebus, jie įsibėgės iki maksimalaus 320 km/val., kaip ir E5. Skirtumas bus stabdant, tam reikės 15 procentų trumpesnio kelio.

E10 bus pirmoji „JR East“ serija nuo tada, kai E8 serija buvo pristatyta Yamagata Shinkansen linijoje 2024 m. kovo mėn.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(6)
(0)
(6)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()