Legendinis Vokietijos gamintojas bankrutuoja. „Tik stebuklas gali jį išgelbėti“ (Foto) ()

© Ekrano kopija | https://x.com/FlawlessSpec/status/1810651284053151864
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2018 m. dienos šviesą išvydo projektas, kuris turėjo būti „Isdera“ sugrįžimas. „Auto China“ mugėje Pekine buvo pristatytas „Isdera Commendatore GT“ – tai visiškai elektrinis superautomobilis, sukurtas remiant Kinijos koncernui „WM Motor“.
Naujasis modelis perėmė legendinio „Commendatore 112i“ pavadinimą, tačiau buvo visiškai naujo dizaino.
Automobilis buvo parodytas paruoštas gamybai, jo interjeras yra pilnas ekranų, prabangios apdailos ir koncepcinio automobilio ypatybių.
„Commendatore GT“ turėjo atverti naują skyrių prekės ženklo istorijoje. Projektas buvo sukurtas iš Kinijos kapitalo ir buvo platesnio bendradarbiavimo su „WM Motor“ – įmone, kuriančia savo elektromobilius masinei rinkai – dalis. „Isdera“ turėjo būti flagmanas, reprezentacinis prekės ženklas, atnešantis spindesio ir naujovių.
Obscure Supercar of the Day
— Obscure Supercar of the Day (@ObscureSupercar) May 15, 2021
🇩🇪 Isdera Commendatore GT
2018 / 2x 300kW electric motors / 805 bhp / 188 mph
Two cars produced. Aimed at the Chinese market. Carbon monocoque, 1750 kg. 1350 Nm of torque#osotd #supercar #supercars #isdera pic.twitter.com/IOfVdSA3U7
Deja, nieko neišėjo. „Commendatore GT“ į Europą neatkeliavo. Po 2018 m. „Isdera“ praktiškai dingo iš akiračio, o pandemija ir Kinijos elektromobilių startuolių rinkos nuosmukis nulėmė jos likimą.
Šiuo metu Sarbriukeno teismas iškėlė bankroto bylą. Vokietijos žiniasklaidos teigimu, bendrovė nemato realių galimybių tęsti veiklą ir neturi pakankamai turto įsipareigojimams apmokėti. Vyksta oficialus įmonės likvidavimas.
Nors mažai kas yra girdėjęs apie „Isdera“ už entuziastų rato ribų, prekės ženklas suvaidino svarbų vaidmenį Europos automobilių istorijoje – kaip vienas iš paskutiniųjų patikėjusių, kad aistra, meistriškumas ir ekstravagancija gali išlikti pasaulyje, kuriame dominuoja korporacijos. Pasirodo, to neužtenka net ir finansuojant iš Kinijos.