Totali krizė. Rusija bloškiama 100 metų atgal. „Skelbia eros atgimimą“  ()

Rusija planuoja atgaivinti dirižablių erą dėl karo ir Vakarų sankcijų sukeltos civilinės aviacijos krizės. Rusijos vyriausybė patvirtino dirižablių kūrimo ir naudojimo programą kroviniams gabenti į sunkiai pasiekiamas Arkties sritis.


Au-30 Argus
Au-30 Argus
© Stanislav Fedorov and Russian Aeronautical Society. public domain | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Au-30-1_Argus.JPG

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apie tai rašo nepriklausomas portalas „The Moscow Times“.

Apie dirižablių eros sugrįžimą Rusijos Federacijoje interviu Rusijos propagandiniam leidiniui „Argumentai ir faktai“ paskelbė Viktoras Čuiko, Tarptautinės asociacijos „Aviacijos variklių kūrimo sąjunga“ prezidentas.

Praėjusio šimtmečio pradžioje jie kilo naudojant vandenilį, o jis yra degus. Buvo nelaimių. Šiuolaikiniai dirižabliai pripildyti helio. Tai saugu. O keliamoji galia gali siekti 200 tonų. Taip, greitis nedidelis, per 100 km/val., bet krovinių galima pervežti daug“, – sakė jis.

[EU+Kuponai] Aukščiausia klasė! Obliavimo staklės, kurių seniai ieškojote. Paskutiniai vienetai (Video)
4299 4

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

2023 metų pabaigoje Rusijos vyriausybė patvirtino Rusijos Federacijos valstybės politikos Arktyje pagrindų įgyvendinimo iki 2035 metų planui skirto dokumento pataisas. Pagal šiuos pakeitimus „Rostec“, Rusijos susisiekimo ministerija ir „Rosaviacija“ turi parengti pasiūlymus dėl dirižablių, galinčių gabenti nuo 30 iki 200 iki 200 tonų.

Žurnalistai pastebi, kad idėjos dėl transporto dirižablių Rusijos Federacijoje buvo iškeltos dar 2016 m. Tada, įgyvendinant transporto ir logistikos projektą „Vieningoji Eurazija“, buvo pasiūlyta sukurti dirižablius „Atlant“, kurie užtikrintų krovinių srautą tarp Šiaurės jūros maršruto ir Transsibiro geležinkelio. Jie turėjo kelti iki 16 tonų sveriančius krovinius ir nuskristi 2000–5000 km atstumą.

 

2017 metų gegužę mokslo ir gamybos asociacijos „Rosaerosystem-Avgur“ vadovas Genadijus Verba paskelbė apie dviejų tipų dirižablių kūrimą: „Atlant-30“, kurio naudingoji apkrova yra 15 tonų, o skrydžio nuotolis – 2000 km, ir „Atlant-100“, kurio naudingoji apkrova – 60 tonų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(2)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()