Žemės drebėjimas automobilių pramonėje! Vokietija ištikta šoko, Vengrija triumfuoja  ()

Maži mokesčiai, vyriausybės subsidijos ir lankstūs įstatymai daro Budapeštą automobilių pramonės rojumi.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Hyundai Motor Group (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/assembling-machines-in-factory-19233057/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Žemės drebėjimas automobilių pramonėje! Vokietija ištikta šoko, Vengrija triumfuoja. „Mercedes-Benz“, vienas iš Vokietijos pramonės simbolių, paskelbė apie sprendimą, galintį pakeisti jėgų pusiausvyrą Europoje. Iki 100 000 automobilių per metus nurieda nuo surinkimo linijos Kečkemėte, Vengrijoje, o ne Vokietijos gamyklose.

Tai nėra atsitiktinumas. Vengrijos „Mercedes“ gamykla jau laikoma Vokietijos milžino karūnos brangakmeniu. Daugiau nei milijardo eurų vertės investicija, tūkstančiai darbo vietų, ateities technologijos, įskaitant elektromobilių gamybą – visa tai daro Kečkemėtą nauja „Mercedes“ širdimi. Iki 2026 metų gamybos pajėgumai turėtų padidėti iki 400 000 automobilių per metus, o visa gamykla bus pagrįsta žaliąja energija ir visiška automatizacija. Vengrijos premjeras Viktoras Orbanas neslepia savo pasididžiavimo pozuodamas su „Mercedes“ bosu Ola Källeniusu.

Vokietija praranda pozicijas ir tūkstančius darbo vietų

[Vokietija] Tokio daikto dar nesate matę! 2 kartus pigiau nei Lietuvoje. Piešia ant kūno, konditerijos gaminių ir kt. Profesionalus „pasidaryk pats“ rinkinys
2941

Nuostabiai gera kaina

Iš Vokietijos, greitas ir saugus pristatymas

Puiki kokybė ir panaudojimo galimybės

Išsamiau

Už šio įspūdingo perkėlimo slypi žiaurūs skaičiai: Vengrijoje darbo sąnaudos net 70 % mažesnės, o energija pigesnė nei Vokietijoje. „Mercedes“ tai yra ekonominė būtinybė tuo metu, kai spaudžiamas pelnas. Bendrovė mažina darbo vietas, atideda gamybą, bet oficialiai... Vokietijos gamyklų neuždaro. Tačiau vien 2023 metais Vokietijos pramonė neteko 120 000 darbo vietų. Profesinės sąjungos kelia aliarmą, o politikai vis garsiau kalba apie artėjančią deindustrializaciją.

Orbanas žaidžia va banque – ir laimi

 

Vengrija ne tik neatbaido investuotojų, nepaisydama aštrių ginčų su Briuseliu, bet iš tikrųjų traukia kaip magnetas. Maži mokesčiai, vyriausybės subsidijos ir lankstūs įstatymai daro Budapeštą automobilių pramonės rojumi. Ne išimtis ir „Mercedes“ – čia savo gamyklas stato ir kinai iš BYD, o Kečkemėtas turi galimybę tapti Europos elektromobilumo silicio slėniu.

Domino efektas? Europa žiūri su nerimu

 

„Mercedes“ sprendimas yra daugiau nei tiesiog perkėlimas – tai politinis ir ekonominis pažadinimo skambutis. Vokietijos, kaip pramonės milžino, pranašumas pradeda drebėti. Ar tai Vokietijos viešpatavimo pabaigos pradžia ir naujos tvarkos gimimas Europoje?

Aišku viena: šis sprendimas sukrėtė ne tik Vokietiją, bet ir visą Europą. Šiandien Kečkemėte rašoma automobilių pramonės ateitis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(5)
(-3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: