Važiuoja praktiškai „ant garų“. Turite tokį automobilį?  (4)

Renkantis naują automobilį, vienas svarbiausių kriterijų neabejotinai yra jo degalų sąnaudos.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Siekiant objektyviai įvertinti šį rodiklį, nepakanka vien tik gamintojo pateiktų duomenų. Nors kiekvienam Europos rinkai skirtam automobiliui atliekama patvirtinimo procedūra, kurios metu laboratorijoje nustatomas CO2 išmetimas ir degalų sąnaudos pagal griežtai apibrėžtą WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standartą, realios eksploatacijos sąlygos dažnai skiriasi nuo laboratorinių.

Būtent todėl britų automobilių leidinio „What Car?“ atliekami degalų sąnaudų tyrimai yra itin vertingi. Siekdami pateikti kuo tikslesnius ir palyginamuosius rezultatus, „What Car?“ specialistai taip pat atlieka bandymus laboratorijos sąlygomis, tačiau naudoja nuo WLTP standarto besiskiriantį scenarijų, kuris geriau atspindi įprastą vairavimo stilių. Dėl šios priežasties „What Car?“ reitingo duomenys turėtų būti artimesni realioms degalų sąnaudoms.

Žemiau pateikiami efektyviausiai degalus naudojantys benzininiai, dyzeliniai ir hibridiniai automobiliai pagal naujausią „What Car?“ reitingą:

Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 4,7 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 2,7 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 6,2 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 4,0 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 4,5 l/100 km
[Vokietija] Kavos aparatas. Aukščiausios kokybės ir nuostabi kaina. Paskutiniai vienetai! (Video, „HiBREW H10B“)
1417 6

Puiki kaina

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

Ribotas kiekis

Išsamiau

„What Car?“ tyrimas rodo, kad „Yaris Cross“ yra itin ekonomiškas automobilis, o rezultatas važiuojant miesto sąlygomis tiesiog stulbinantis. Vis dėlto, verta paminėti, kad tokį efektyvumą lydi tam tikri kompromisai, pavyzdžiui, prastesnė garso izoliacija. Tačiau tiems, kuriems degalų sąnaudos yra prioritetas, šis modelis turėtų palikti puikų įspūdį.

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 4,7 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 3,5 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 6,0 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 3,8 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 4,1 l/100 km

Miestui pritaikytas „Yaris“ yra puikus pasirinkimas daugiausia miesto ir priemiesčio keliais važinėjantiems vairuotojams.

Suzuki Ignis 1.2 Dualjet mild Hybrid

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 4,7 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 5,5 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 5,3 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 3,8 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 5,0 l/100 km

 

„Ignis“ išsiskiria tuo, kad „What Car?“ testo metu užfiksuotos vidutinės degalų sąnaudos buvo net mažesnės nei oficialios WLTP testo vertės. Nors šio japoniško automobilio dizainas ir komplektacija gali patikti ne kiekvienam, kasdieninėje eksploatacijoje jis tikrai nepareikalaus didelių išlaidų degalams.

Seat Ibiza 1.0 TSI 95 AG

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 5,2 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 6,3 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 5,8 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 4,1 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 5,1 l/100 km

Šis „Volkswagen“ koncernui priklausantis ispanų gamintojo modelis naudoja vokiškas technologijas, o 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis demonstruoja patenkinamą degalų ekonomiškumą, ypač atsižvelgiant į tai, kad didesniuose automobiliuose jis nepasižymi įspūdinga dinamika. „Ibiza“ puikiai iliustruoja, koks ekonomiškas gali būti paprastas vidaus degimo variklis.

Toyota Corolla 1.8 Hybrid

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 5,3 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 3,1 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 6,9 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 4,6 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 4,9 l/100 km

 

„Toyota“ hibridinės jėgainės jau seniai garsėja savo efektyvumu miesto sąlygomis. Per pastaruosius metus jos tapo dar ekonomiškesnės ir net važiuojant didesniu greičiu užmiestyje kartais išjungia vidaus degimo variklį, taip taupydamos degalus.

Toyota Aygo X 1.0

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 5,4 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 6,6 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 5,9 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 4,2 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 4,8 l/100 km

Nors 1 litro variklis nepadaro „Aygo X“ itin dinamišku (įsibėgėjimas iki 100 km/val trunka 14,9 sekundės), o važiavimas didesniu greičiu nėra jo stiprioji pusė, šis kompaktiškas japoniškas automobilis gali pasigirti mažomis degalų sąnaudomis, ypač važiuojant įprastu greičiu užmiestyje. Jei jums nereikia daug vietos automobilio viduje, tai gali būti puikus pasirinkimas.

Kia Picanto 1.0 DPI

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 5,5 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 6,7 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 5,9 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 4,4 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 4,8 l/100 km

 

Šis mažas korėjietiškas automobilis yra vienas pigiausių rinkoje ir tuo pačiu pasižymi geru degalų ekonomiškumu, bent jau tam tikromis sąlygomis. Nors 63 AG benzininis variklis mieste nepasižymi nei dinamika, nei efektyvumu, važiuojant užmiestyje ar įprastu režimu, automobilis suvartoja nedaug degalų.

Honda Jazz 1.5 i-MMD Hybrid

  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal „What Car?“: 5,5 l/100 km
  • Degalų sąnaudos mieste: 4,3 l/100 km
  • Degalų sąnaudos greitkelyje: 7,3 l/100 km
  • Degalų sąnaudos įprastame kelyje: 4,1 l/100 km
  • Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP: 4,6 l/100 km

Šis hibridinis „Honda“ modelis ypač patiks tiems, kurie dažniausiai važinėja mieste ir įprastais užmiesčio keliais. Būtent tokiomis sąlygomis hibridinė pavara, sujungiant vidaus degimo ir elektros variklius, demonstruoja didžiausią efektyvumą. Tačiau važiuojant dideliu greičiu greitkelyje, šis pranašumas išnyksta.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(5)
(13)
(-8)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (4)