Vairuotojai pasibaisėjo „Google Maps“ atnaujinimu. Svarbi funkcija prapuolė ()
Naujausias „Google Maps“ atnaujinimas vartotojams pateikė nemalonią staigmeną – buvo pašalintas daugeliui vairuotojų itin svarbus vairavimo režimas. Ši funkcija, leidusi patogiai naudotis navigacija ir valdyti multimediją neatitraukiant rankų nuo vairo, staiga tapo nebeprieinama. Šis prieštaringai vertinamas sprendimas kelia klausimų ir spėlionių apie technologijų giganto ateities planus, susijusius su dirbtinio intelekto integracija.

© 112 Uttar Pradesh (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/hand-touching-gps-tracker-in-car-13062233/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vairuotojų pamėgtas važiavimo režimas, užtikrinęs saugų navigacijos ir multimedijos valdymą, po atnaujinimo iš „Google Maps“ navigacijos dingo be pėdsakų. Vartotojai nebegali naudotis patogia juoda juosta ekrano apačioje, kuri leisdavo greitai pasiekti „Google“ asistentą, atsiliepti į skambučius ir valdyti grojamus grojaraščius. Šis pakeitimas sulaukė didelio naudotojų nusivylimo.
Tai ne pirmas kartas, kai „Google“ pastaruoju metu priima vartotojų neigiamai vertinamus sprendimus. Dar praėjusiais metais „Google“ asistentas neteko dalies savo funkcionalumo, pavyzdžiui, greitos prieigos prie muzikos ir podkastų programėlių, o tuomet kilęs vartotojų nepasitenkinimas buvo itin didelis.
|
Kyla klausimas, kodėl technologijų milžinė vėl žengia ginčytinu keliu. Svetainės „9to5Google“ teigimu, vairavimo režimas buvo pašalintas atnaujinus „Google“ (16.14) ir „Google Maps“ (25.16.x) programėles. Straipsnio autoriaus nuomone, šis žingsnis yra glaudžiai susijęs su „Google“ ambicingais planais plėtoti dirbtinį intelektą. Bendrovė aktyviai tobulina ir plečia „Gemini“ kalbos modelio galimybes, kuris ateityje turėtų pakeisti dabartinį, be DI funkcijų veikiantį „Google“ asistentą.
„Google Maps“ ateitis – su dirbtiniu intelektu?
Akivaizdu, kad „Google“ siekia, jog „Gemini“ taptų vienu pagrindinių jos produktų. Tikimasi, kad galiausiai šis pokytis atneš naudą ir vairuotojams – dirbtinis intelektas turėtų tapti dar pažangesniu asistentu, įgydamas daugiau galimybių valdyti programėles ir integruotis su „Android“ operacine sistema.
Nors „Google“ oficialiai nepatvirtino, kad „Google“ asistento galimybių ribojimas yra susijęs su „Gemini“ integracija, daugelis ženklų rodo būtent tai. Vairuotojams belieka apsišarvuoti kantrybe ir palaukti, kol laikini nepatogumai praeis, o ateityje jie galės mėgautis naujovėmis, žadančiomis dar didesnį patogumą kelyje. Nenuostabu, jei „Gemini“ vairuojant pasirodys esąs pranašesnis už dabartinį asistentą.