9 200. Tokio koloso vandenynai dar nebuvo matę (Foto, Video)  ()

BYD yra Kinijos automobilių gamintojas, kuris augina savo raumenis.


BYD Shenzhen
BYD Shenzhen
© Ekrano kopija | https://x.com/GoJiangsu/status/1916784492041429168/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Bendrovė pastatė didžiausią pasaulyje automobilių transportinį laivą (ro-ro, roll-on/roll-off). Didelis laivas, pavadintas BYD Shenzhen, pasiekė naują rekordą, kuris neseniai priklausė Höegh Aurora ir gali gabenti daugiau nei 9000 transporto priemonių. Tai tikras kolosas, turintis net 16 denių.

BYD yra Kinijos automobilių prekės ženklas, kuris stiprina savo pozicijas įvairiuose pasaulio kampeliuose. Įmonė žino, kad augant jos automobilių paklausai reikia atitinkamų transportavimo priemonių. Gamintojas nusprendė pastatyti didžiulį transporto laivą, kuris pasiekė naują pasaulio rekordą.

[Vokietija] Rekordinės kainos 16 linijų „KKmoon“ lazeriniai nivelyrai - labai gausios pakuotės ir galimybės: puikus daiktas remonto ir statybų darbams
2884 1

Puiki kaina!

Iš Vokietijos

Ribotas kiekis

Gausios pakuotės - papildomi priedai, laikikliai, stovai ir kt.

16 linijų, žalios spalvos lazeriai

Valdomi su mygtukais, pulteliu

Išsamiau

Laivas BYD Shenzhen ir yra tikras kolosas. Jis yra 219,9 metro ilgio ir 37,3 metro pločio. Čia yra 16 denių, kuriuose iš viso telpa 9200 automobilių. Ankstesnis rekordas šiuo atžvilgiu priklausė Aurora klasės krovininiam laivui Höegh Aurora, kurio naudingoji apkrova siekė 9100 automobilių.

 

Praėjusią savaitę Dziangsu provincijos Yizheng mieste buvo pristatytas didžiausias pasaulyje autovežis. Tada įvyko vardo suteikimo ceremonija – laivui suteiktas Kinijos Šendženo miesto vardas. Tokiu būdu bendrovė norėjo pabrėžti gilias automobilių gamintojo šaknis Kinijos inovacijų centre ir įsipareigojimą pirmauti pasauliniu ekologišku transportu.

 

BYD Shenzhen pristatymas yra pagrindinis BYD globalizacijos strategijos žingsnis. Tai ne tik transporto laivas, bet ir kaip „jūros tiltas“, jungiantis Kinijos inovacijas su pasauline rinka, leidžiantis vartotojams visame pasaulyje dalytis Kinijos technologijų pranašumais.“, – sakė Wang Junbao, BYD viešojo verslo skyriaus generalinis direktorius.

 

BYD Shenzhen atliks svarbų vaidmenį Kinijos prekės ženklo plėtros strategijoje. Laivas turi pristatyti automobilius į Braziliją, Meksiką ar Belgiją. Gamintojas nori pasiūlyti savo automobilius daugelyje pasaulio rinkų. Tačiau norint tai pasiekti, reikia tinkamo logistikos tinklo.

 

Laivą pastatė laivų statybos grupė „China Merchants Industry“ ir jame įdiegta naujausia SGD (suskystintos gamtinės dujos) dviejų degalų švaraus varymo technologija, įskaitant didelio efektyvumo pagrindinį variklį. Taip pat buvo specialios baterijos ir energiją taupantys prietaisai.

 

BYD Shenzhen taip pat gali pasigirti specialiais dažais, mažinančiais pasipriešinimą, ir modernia pakrovimo ir iškrovimo sistema. Tai leidžia žymiai sumažinti anglies dioksido išmetimą. Naujasis transporteris yra „žalias“ ir atitinka bendrovės strategiją teikti rinkai ekologiškus sprendimus.

Pirmasis BYD Shenzhen pakrovimas prasidėjo praėjusią savaitę – laivas dabar vyksta į pirmąją kelionę į Braziliją.

Iki šiol prekės ženklo automobiliai buvo parduoti daugiau nei 100 šalių ir pasaulio regionų daugiau nei 400 miestų. Gamintojas jau turi keletą panašių laivų. Pirmasis buvo pradėtas eksploatuoti daugiau nei prieš metus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(6)
(2)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()