Aikštelėje dulka 10 000 naujų „Volkswagen“. Niekam jų nereikia  ()

Europos gamintojai susiduria su vis didesnėmis problemomis Kinijoje, kuri šiuo metu yra didžiausia automobilių rinka pasaulyje. Kinai keičia savo apsipirkimo įpročius ir vis labiau linkę rinktis savo prekės ženklus. Dėl to mažėja pripažintų įmonių pardavimai Europoje.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Ekrano kopija | https://x.com/modacitylife/status/979395971086917632/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Geriausias pavyzdys – „Volkswagen“ situacija. Vokietijos gamintojas, kuris Kinijoje veikia per kelias bendras įmones (didžiausi automobilių gamintojai yra SAIC Volkswagen ir FAW Volkswagen), susiduria su mažėjančiais pardavimais.

Bendrovė Kinijoje veikia nuo devintojo dešimtmečio, tačiau aukščiausias pardavimų lygis buvo pasiektas 2019 m., kai kinai nupirko 4,2 mln. „Volkswagen“, „Audi“ ir „Porsche“ automobilių. Nuo to laiko padėtis tik blogėjo. Neskaitant su pandemija susijusių sutrikimų, 2023 m. iš Kinijos salonų išriedėjo 3,2 mln. „Volkswagen Group“ automobilių, palyginti su vos 2,9 mln. praėjusiais metais.

[Vokietija] Puikus būdas sumažinti šildymo sąskaitas net iki 30 %! Išmanieji radiatorių termostatai už tokias kainas, kokių Lietuvoje nebūna (Video)
1558

Nuostabiai geros kainos!

Gausus komplektas

Iš Vokietijos, retas atvejis

Greitas ir saugus pristatymas

Tuya; Zigbee; APP; Alexa; Google Home ir t. t.

Išsamiau

Tuo tarpu vietos gamintojai stiprėja. Naujasis Kinijos rinkos lyderė yra BYD, kurios pardavimai, palyginti su praėjusiais metais, išaugo daugiau nei 40 procentų ir pasiekė 3,84 mln. vienetų.

Toks reikšmingas pardavimų sumažėjimas turėjo atsispindėti „Volkswagen“ gamyklų Kinijoje darbe. Jau praėjusių metų rudenį pasirodė pranešimų, kad Vokietijos koncernas bus priverstas likviduoti kai kurias savo gamyklas, kurių gamybos pajėgumai nebuvo naudojami. Visų pirma, tai buvo SAIC Volkswagen gamykla Nankinge, netoli Šanchajaus.

Gamykla buvo įkurta 2008 m. ir joje yra presavimo cechas, dažymo cechas ir surinkimo gamykla gatavoms transporto priemonėms. Šios gamyklos gamybos pajėgumai yra 360 000 automobilių per metus, tačiau 2023 metais jos naudojimas siekė tik 58 procentus. Nankinge gaminami tik automobiliai su vidaus degimo varikliais, įskaitant: „Volkswagen Passat“, „Škoda Kamiq“ ir „Škoda Superb“.

 

Geriausias įrodymas, kokia didelė problema yra gamykla, yra AFP agentūros paskelbtos gamyklos automobilių stovėjimo aikštelės nuotraukos. Jose matyti daugiau nei 10 000 naujai pagamintų automobilių, kuriems nėra pirkėjų. Tokioje situacijoje išlaikyti gamybą ir gaminti daugiau automobilių, kurių niekas nepirks, nėra prasmės.

 

Tikslus Nankingo gamyklos likimas kol kas nežinomas. SAIC Volkswagen mielai ją parduotų, bet jei nebus rastas pirkėjas, gamyba bus tiesiog nutraukta, o gamykla uždaryta.

Nepaisant sunkios situacijos, „Volkswagen“ neketina be kovos užleisti Kinijos rinkos. Šanchajaus automobilių parodoje vokiečių prekės ženklas pristatė keletą naujų modelių, skirtų Kinijos rinkai, įskaitant ir elektrinius.

Bendrovė tikisi, kad tai padidins pardavimus iki daugiau nei 4 milijonų automobilių per metus, o tai leis jai susigrąžinti lyderio pozicijas Kinijos rinkoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(2)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()