Taip galėjo atrodyti legendinis 5 serijos BMW. Pirmą kartą. Skelbiami slapti eskizai (Foto) ()
Ankstyvieji BMW 5 serijos (E39) dizainai labai skyrėsi nuo galutinės automobilio versijos. BMW nusprendė išslaptinti nežinomus modelio eskizus.

© Rudolf Stricker, public domain | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:BMW_E39_front_20081125.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Jie buvo paskelbti „BMW Classic“ „Instagram“ puslapyje.

Šiuos eskizus 1989 m. sukūrė stilistas Joji Nagashima, kuris taip pat sukūrė galutinį BMW 5 serijos (E39) dizainą. Devintojo dešimtmečio pabaigoje modelio kūrimas tik prasidėjo, o jo vizija ir koncepcija dar nebuvo galutinai parengtos.

|
Iš pradžių Joji Nagashima pasiūlė futuristinį BMW 5 serijos dizainą, primenantį „BMW Nazca“ koncepcinius automobilius. Automobiliai išsiskiria aptakiu dizainu su arkiniu stogu ir ryškia „nosimi“. Jie turi siaurus priekinius žibintus ir mažas groteles. Iš galo sedanas primena „Honda NSX“, nors tuo metu šis japoniškas superautomobilis dar nebuvo pristatytas.
1991 BMW Nazca C2 pic.twitter.com/Vk0I4ncT4t
— VERY RARE CARS (@veryrarecars) July 30, 2020
Tačiau BMW pasirinko santūresnį dizainą, kuris laikui bėgant tapo klasika. Galutinė BMW 5 serijos (E39) išvaizda buvo patvirtinta 1992 m., o ankstyvieji dizaino pasiūlymai liko paslaptyje daugiau nei tris dešimtmečius.
BMW 5 serijos (E39) sedanas ir universalas buvo gaminami nuo 1995 iki 2004 metų ir iš viso buvo surinkta beveik 1,5 milijono automobilių. Modelis laikomas paskutiniu klasikiniu „penketuku“. Ypač vertinama aukščiausios klasės 400 arklio galių BMW M5 versija.