„Patekome į aklavietę.“ Rusai pripažino pralaimėjimą  ()

„Darbai kuriant naują rusišką lėktuvą „Baikal“, kuris turėjo pakeisti An-2, sustojo ir jo serijinė gamyba nebeplanuojama“, – pareiškė Vladimiro Putino atstovas Jurijus Trutnevas.


Baikal
Baikal
© Minpromtorg.gov.ru, CC BY 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Light_multi-purpose_aircraft_LMS-901_Baikal.png

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Politiko prisipažinimas pasirodė po pompastiškų Rusijos propagandistų pareiškimų, kuriuose teigiama, kad iki 2030 m. bus pagaminta dešimtys tokių lėktuvų.

Dirbome kurdami nedidelį orlaivį pavadinimu „Baikal“. Šiandien priėjome aklavietę. Tai yra, mes nesitikime „Baikal“ lėktuvo“, – sakė Jurijus Trutnevas, Putino atstovas Tolimųjų Rytų federalinėje apygardoje.

„Moscow Times“ citavo politiko žodžius, kurie buvo pasakyti Rusijos Dūmos Tolimųjų Rytų ir Arkties komiteto posėdžio metu.

„Darbai kuriant naują rusišką lėktuvą „Baikal“, kuris turėjo pakeisti sovietinį An-2, sustojo ir jo serijinė gamyba nebeplanuojama“, – teigė Trutnevas.

[Mažiausia kaina istorijoje] Tik 11,99€ už nuostabių galimybių išmaniąją vaizdo stebėjimo kamerą: 1080P, spalvotas naktinis filmavimas, judesio davikliai, signalizacija, APP ir kt.
4804 6

Mažiausia kaina istorijoje

Vokietijos/Kinijos sandėliai

Sutvarkyti visi mokesčiai

Fantastiškai geras funkcionalumas

Išsamiau

Putino atstovas pareiškė, kad, jo nuomone, Rusijoje praktiškai nėra mažų lėktuvų.  „Dabar turėsime išsisukti iš situacijos perprojektuodami orlaivį An-2“, – pažymėjo Trutnevas.

Nuo 2019 m. už „Baikal“ plėtrą atsakinga Uralo civilinės aviacijos gamyklos dukterinė įmonė „Baikal Engineering“.

Masinė lėktuvo gamyba turėjo prasidėti 2024 m., o jo premjera buvo numatyta 2025 m.

 

Kaip vėliau „Kommersant“ sakė šaltinis, artimas Rusijos pramonės ir prekybos ministerijai, „Baikal“ konstruktoriai padarė keletą „dramatiškų klaidų“ , dėl kurių lėktuvą „iš tikrųjų reikėjo perprojektuoti“.

Pagal vyriausybės patvirtintą Rusijos „aviacijos pramonės plėtros programą“, iki 2030 m. buvo planuojama pagaminti iš viso 139 tokius orlaivius.

Buvo manoma, kad „Baikal“ galės gabenti iki 9 keleivių arba iki 2 tonų krovinių.

 

Lėktuvas An-2 buvo sukurtas XX a. 5-ojo dešimtmečio pabaigoje Ukrainoje Olego Antonovo konstruktorių biure. Jo gamyba buvo nutraukta devintajame dešimtmetyje. Lėktuvas dažnai vadinamas „kukurūzniku“ – kaip ir Antrojo pasaulinio karo laikų lėktuvas Po-2.

Kalbėdama apie Rusijos pramonės fiasko, „Ukrainska Pravda“ priminė, kad nuo karo Ukrainoje pradžios rusams pavyko pagaminti tik 7 civilinėje aviacijoje naudojamus keleivinius lėktuvus „Suchoj Superjet 100“. Pagal Maskvos planus, jų turėjo būti pastatyta 108.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()