„Populiariausi 2025 metų automobiliai – „Tesla“ yra?“ ()
Milžinė išlaikė rinkos lyderės poziciją.
_Autofrühling_Ulm_IMG_9282.jpg)
© Alexander-93, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tesla_Model_3_(2023)_Autofr%C3%BChling_Ulm_IMG_9282.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2025 m. visi pirmaujantys prekių ženklai sumažino savo pasaulinius automobilių pardavimus, o „Tesla“ net nepateko į dešimtuką tarp perkamiausių prekių ženklų.
Apie tai pranešė „Focus2Move“.
2025 m. sausio mėn. „Toyota“ išliko perkamiausiu prekės ženklu su didele persvara, visame pasaulyje pardavusi 706 544 transporto priemones. Nepaisant 6,6 % pardavimų sumažėjimo, palyginti su praėjusiais metais, Japonijos milžinė išlaikė rinkos lyderės poziciją, sudarydama 10,8 % pasaulinių pardavimų.
|
Antroje vietoje liko „Volkswagen“, pardavusi 395 777 vienetus ir užėmusi 6,1 % rinkos dalį (sumažėjo 4,3 %). „Honda“ užėmė trečiąją vietą, iš viso pardavusi 277 991 vienetą ir užėmusi 4,3 % rinkos dalį, nors ir patyrė reikšmingą 22,5 % sumažėjimą.
„Ford“ pakilo viena vieta į ketvirtąją vietą, pardavusi 270 437 transporto priemones (-5,4 %). Po jos seka „Hyundai“, nukritusi viena pozicija žemyn su 263 208 automobiliais (-9,8 %), ir „Nissan“ su 226 543 vienetais (-14,1 %).
„Kia“ užėmė septintąją vietą su 219 302 transporto priemonėmis (-3,7 %). Toliau rikiuojasi „Chevrolet“ su 213 008 parduotais vienetais (-5,5 %) ir „BYD“, pardavusi 208 713 transporto priemonių (-4,7 %). Dešimtuką užbaigia „Geely“, kurios pardavimai pakilo keturiomis vietomis – 190 557 vienetai, t. y. 26,5 proc. daugiau. Tai didžiausias augimas tarp dešimties populiariausių prekių ženklų.