Klyksmai ir chaosas lėktuve. „Maniau, kad tai mano paskutinis skrydis“ (Foto, Video) ()
Indijos oro linijų bendrovės „IndiGo“ lėktuvas buvo priverstas skristi per smarkią audrą, nes jam nebuvo leista įskristi į Pakistano oro erdvę.

© Ekrano kopija | https://x.com/HRISHIKESH3390/status/1925857143556636773
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„IndiGo“ skrydžio iš Naujojo Delio į Šrinagarą keleiviai patyrė siaubo akimirkų. Kelionės, kuri paprastai trunka apie 1,5 valandos, metu lėktuvas susidūrė su didžiulėmis oro turbulencijomis.
Tuo metu Indijos sostinėje siautėjo smarkios liūtys, kruša ir perkūnija. Nepalankios sąlygos sukėlė didelę turbulenciją.
Lėktuvo pilotas, radare pamatęs artėjančią audrą, paskelbė norą pakeisti skrydžio maršrutą, tačiau tada būtų atsidūręs Pakistano oro erdvėje, kuri uždaryta nuo šių metų gegužės 11 d. Taip yra dėl įtemptos padėties tarp šalių. Pakistano pusė nesutiko keisti maršruto.
Indigo flight 6E-2142 from Delhi to Srinagar got caught in a severe hailstorm.
— Incognito (@Incognito_qfs) May 21, 2025
The flight landed safely and all passangers are safe.
Hailstorm was so severe that it damaged the plane's nose cone. pic.twitter.com/E0BioVa8tF
|
Pilotas neturėjo kito pasirinkimo, kaip tik tęsti skrydį per siaučiančią audrą. Lėktuve tvyrojo chaosas, o keleiviai įvykį apibūdino su siaubu.
Keleiviai pabrėžia, kad turbulencija buvo tokia stipri, jog jie baiminosi dėl savo gyvybės. Nusileidus paaiškėjo, kad lėktuvo nosis buvo smarkiai apgadinta.
„Buvo tokia turbulencija, kad pamaniau, jog tai mano paskutinis skrydis. Visi manė, kad mes sudušime. Tai buvo labai traumuojanti patirtis“, – sakė vienas iš keleivių.
Vyras taip pat internete paskelbė įrašą, kuriame matyti, kaip lėktuvas dreba, o fone girdisi kitų keleivių riksmai ir verksmas.
Jis prisipažino, kad nors dažnai keliauja lėktuvu, „niekada nėra patyręs nieko panašaus“. Nepaisant labai blogų oro sąlygų, pilotui pavyko saugiai nusileisti, o tarp beveik 200 keleivių ir įgulos narių niekas nenukentėjo.
Kai lėktuvas pasiekė oro uosto kilimo ir tūpimo taką ir keleiviai galėjo išlipti, jie pamatė didžiulius lėktuvo nosies pažeidimus.