Tai prasidėjo. Bankrotas. Kinijos milžinė turi problemų  ()

Tai paveikė daugiau nei 1000 vartotojų.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© User3204 (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2020_BYD_Song_Plus_DM-i.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prasidėjo. Vieno didžiausių prekybos tinklų bankrotas. Kinijos milžinė turi problemų.

BYD pamažu užkariauja naujas rinkas, tačiau tai nereiškia, kad jai sekasi visur. Ką tik buvo pranešta, kad didelė prekybos atstovybė rytų Kinijoje uždaro savo veiklą. Čia kalbame apie mažiausiai 20 parduotuvių.

BYD Europoje aplenkė „Tesla“, tačiau, pasirodo, didžioji serija įvyko ne visur. Pasak vietinės žiniasklaidos Kinijoje, vienas didžiausių prekės ženklo prekybos atstovų uždarė savo parduotuves rytinėje Šandongo provincijoje. Tai didelis smūgis BYD.

Vyriausybės leidinys „Jinan Times“, įsikūręs Dzinano provincijos sostinėje, trečiadienį pranešė, kad „Qiancheng Holdings“, valdanti BYD parduotuves, susidūrė su sunkumais. Tai paveikė daugiau nei 1000 vartotojų, kurie vis dar turėjo teisę į garantiją ir garantinį aptarnavimą.

[Pasaulinė premjera+EU+Kuponas] Išskirtinis el. dviratis vasaros sezonui! Pažangiausi sprendimai, juokinga kaina + dovanos („Touroll MA2“)
1

Pasaulinė premjera

Iš Europos sandėlio, greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

1 metų garantija

Pažangiausi techniniai sprendimai ir aukščiausia gaminio kokybė

Papildomai dovanų šalmas

Išsamiau

Iš viso uždaryta apie 20 parduotuvių, esančių keturiuose miestuose, įskaitant Dzinaną ir Veifangą. Automobilių savininkai bando burtis į grupes, kad apsaugotų savo teises ir rastų sprendimus.

BYD kaltas dėl salonų uždarymo

Laikraštis pranešė, kad „Qiancheng“, kurios metiniai pardavimai kadaise siekė 3 milijardus juanių (416,71 mln. JAV dolerių) ir kurioje dirbo 1200 žmonių, balandžio 17 d. paskelbė laišką. Jame dėl prekybos atstovybių politikos pakeitimo, daugiausia dėl pinigų srautų, kaltinamas BYD prekės ženklas.

 

Paprašyta pakomentuoti, BYD „Reuters“ nurodė trečiadienį Kinijos naujienų tarnybos „Cover News“ straipsnį, kuriame neįvardytas BYD ryšių su visuomene pareigūnas teigė, kad krizę lėmė sparti „Qiancheng“ plėtra, o ne politikos pokyčiai. Pareigūnas pridūrė, kad BYD visą laiką rėmė „Qiancheng“.

Padėtis rodo, koks didelis spaudimas atsirado Kinijos automobilių rinkoje. Didėjanti konkurencija daro spaudimą tiekėjams, automobilių gamintojams ir prekiautojams. Pamatysime, ar tai buvo pavienė situacija, ar susidursime su problemų banga vietiniame prekiautojų tinkle.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(11)
(3)
(8)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: