Vokiečiai pagaliau susitaikė ir pripažino. „Mes daugiau tokios klaidos nekartosime“  (2)

„Volkswagen“ paskelbė, kad grįžta prie senų sprendimų.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Euro NCAP“ apie tai žinojo, vairuotojai žinojo, o kas nežinojo? Gamintojai. Apie ką visa tai? Jutikliniai ekranai, kurie pakeitė fizinius mygtukus. „Volkswagen“ paskelbė, kad grįžta prie senų sprendimų.

Visokie testai ir vairuotojų atsiliepimai įrodo, kad jutikliniai ekranai ir dauguma per juos atliekamų automobilio funkcijų realiame gyvenime neveikia. Jie atrodo gražiai ir moderniai, tačiau vartotojai nori, kad sugrįžtų mygtukai, kuriuos būtų galima valdyti neatitraukiant akių nuo kelio. „Volkswagen“ išklausė jų prašymus.

Kinai renkasi skaitmeninius sprendimus

Ne paslaptis, kad Kinijos ir Europos rinkos skiriasi. Tačiau „Volkswagen“ supranta, kad jų klientai dažniausiai labiau vertina analoginę sąsają.

„Asus Zenbook A14“: Plonas, super lengvas, ištvermingas, ir su „Snapdragon“ galia (2025 UX3407 Copilot+ PC modelio APŽVALGA)
5642

Kiek lengvas gali būti nešiojamas kompiuteris? Išbandęs naujausią „Asus Zenbook A14 UX3407 Copilot+ PC“ likau labai maloniai nustebintas tiek dizainu, tiek našumu, tiek jo ištverme.

Išsamiau

Ralfas Brandstätteris, bendrovės generalinis direktorius Kinijoje, paaiškino, kad klientai Europoje renkasi „jutiklinius valdiklius, ilgalaikį patvarumą ir vairavimo dinamiką“. Kinijoje situacija kitokia, nes pirkėjai renkasi „dirbtinį intelektą ir transporto priemones su sklandžiu balso valdymu, ir išmaniais prietaisų skydeliais“.

Mygtukai grįžta

Nors Brandstätteris lygino elektromobilių klientus Europoje ir Kinijoje, „Volkswagen“ automobiliai su vidaus degimo varikliais taip pat iš esmės atsisakė fizinių mygtukų ir rankenėlių. Naujausias „Passat“ universalas yra aiškus pavyzdys, kaip pastaraisiais metais planšetinių kompiuterių ekranai užėmė prietaisų skydelius. Tas pats pasakytina ir apie „ID.7 Tourer“, kuriame taip pat iki minimumo sumažinta fizinių mygtukų.

 

„Volkswagen“ teigia pažadėjusi grįžti prie „senų“ sprendimų. Pirmuosius ženklus šiuo klausimu galima pamatyti „Golf GTI“ ir „R“ modeliuose, kur vėl buvo įdiegti fiziniai mygtukai ant vairo. Be to, būsimuose modeliuose bus mygtukiniai skydeliai, atsakingi už dažnai naudojamas funkcijas. Anksčiau šiais metais bendrovės dizaino vadovas pripažino, kad per didelis dėmesys ekranui buvo klaida.

Dėl šios priežasties „ID.2all“ turės fizinius mygtukus, atsakingus už svarbiausias funkcijas: garsą, šildymą, oro kondicionavimą ir avarinius žibintus. Toks skydelis dabar bus kiekviename automobilyje, kuris bus gaminamas artimiausiu metu.

Mygtukus turės ir kiti „Volkswagen Group“ prekių ženklai

 

Kalbėdami apie „Volkswagen“, turėtume nepamiršti, kad kalbame ir apie kitus prekės ženklus, priklausančius visai grupei. Taigi galime manyti, kad mygtukų renesansas įvyks būsimuose „Škoda“, „SEAT“, „Cupra“ ir kitų įmonių modeliuose.

Daugiau atskirų valdiklių neabejotinai padidins gamybos sąnaudas, kurios logiškai bus perkeltos pirkėjams. Tačiau tai yra auka, kurią įmonė yra pasirengusi padaryti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(42)
(2)
(40)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (2)