Iš Europos į JAV per 2 val. Netrukus. Sugrįžta „Concorde“!  ()

Legendinis viršgarsinis keleivinis lėktuvas „Concorde“ patobulinta versija vėl bus pradėtas eksploatuoti jau 2026 m. Bent jau tokius planus planuoja amerikiečių bendrovė „Fly-Concorde Limited“.


Concorde
Concorde
© Eduard Marmet, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:British_Airways_Concorde_G-BOAC_03.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

JAV bendrovė „Fly-Concorde Limited“ teigia, kad jų atnaujinti „Concorde“ lėktuvai galės skristi daugiau nei 18 000 metrų aukštyje ir pervežti keleivius iš JAV į Europą ir atgal vos per 2 valandas. Tai 3 kartus greičiau nei įprasti lėktuvai, šiuo metu skraidantys keleivius. Tikimasi, kad šis ir kiti skrydžiai visame pasaulyje bus vykdomi jau 2026 m.

Tikimasi, kad atnaujintas viršgarsinis keleivinis lėktuvas „Concorde“ skris greičiau, nesukels stiprių garsinių sprogimų įveikdamas garso barjerą ir bus saugesnė transporto priemonė nei jo pirmtakas.

Tikimasi, kad naujoji „Concorde“ versija išlaikys klasikinį dizainą, tačiau buvo perprojektuota taikant modernius inžinerinius sprendimus, todėl tai visiškai kitoks orlaivis nei originalas. Dėl pažangių kompozicinių medžiagų ši versija bus 50 % lengvesnė. Naujasis viršgarsinis orlaivis taip pat veiks su švaresniu aviaciniu kuru, kuris sumažins išmetamųjų teršalų kiekį 80 %.

[Premjera!] „FLSUN T1 MAX“: Revoliucija 3D spausdinimo rinkoje – greitis, patikimumas ir didesnis tūris (Video)
5022 8

3D spausdinimo pramonės lyderė, „FLSUN“, su džiaugsmu pristato naująjį savo kūrinį – „FLSUN T1 MAX“. Tai ne šiaip atnaujinimas, o proveržis, sukurtas atsižvelgiant į ilgametę patirtį ir tiesioginį smulkių bei vidutinių spausdinimo ūkių operatorių ir gamintojų grįžtamąjį ryšį. Šis modelis yra skirtas patenkinti augančius modernios gamybos poreikius, siūlydamas didesnį spausdinimo tūrį, tylesnį veikimą ir dar didesnį patikimumą.

Išsamiau

„Fly-Concorde Limited“ teigia, kad naujasis „Concorde“ skris daugiau nei 18 000 metrų aukštyje – gerokai aukščiau nei įprasti keleiviniai lėktuvai – ir nuskris iš Londono į Niujorką vos per 2 valandas, palyginti su dabartinėmis 6 valandomis ir 12 minučių.

Primename, kad viršgarsinį „Concorde“ lėktuvą septintajame dešimtmetyje sukūrė JK ir Prancūzijos kompanijos. Pirmąjį skrydį jis atliko 1969 m., o keleiviams vežti pradėtas naudoti 1976 m.

 

Šiuos orlaivius naudojo „British Airways“ ir „Air France“. Skrydžio laikas iš Europos į Jungtines Valstijas truko 3,5 valandos, o įprastiems orlaiviams – 7–8 valandas. Viršgarsinis „Concorde“ skrido daugiau nei 18 000 metrų aukštyje ir pasiekė 2179 km/val. greitį.

Orlaivis buvo nutrauktas 2003 m. dėl didėjančių eksploatavimo išlaidų ir mažėjančio keleivių skaičiaus, iš dalies dėl to, kad originalus „Concorde“ skleidė per daug triukšmo, įveikdamas garso barjerą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()