Nusipirko kinišką automobilį ir jau gailisi. Sulūžo po 40 000 km ()
„BYD Dolphin Surf“, kuris oficialiai debiutavo gegužės pabaigoje, yra vienas pigiausių elektromobilių Europos rinkoje.

© Ekrano kopija | https://x.com/BusinessCar/status/1934539306980237486/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Deja, vairuotojų patirtis kitose rinkose neduoda šiam kiniškam automobiliui labai gerų įvertinimų dėl patvarumo. Brazilijos vartotojai perspėja apie pakabos gamybos defektus, įskaitant įtrūkusias priekines svirtis ir „pavojingus“ galinius amortizatorius. Pardavėjai, regis, nesuvokia šios problemos ir kaltina kelių būklę.
„BYD Dolphin Surf“ yra vienas pigiausių šiuo metu Europoje parduodamų elektromobilių. Bazinės miesto automobilio versijos kaina siekia 19 400 eurų.
Tačiau žemos kainos neatsiranda iš niekur. Brazilijos vairuotojai, kur „BYD Dopphin Surf“ nuo 2023 m. pabaigos siūlomas kaip „BYD Seagull“, pranešė apie rimtus kiniško automobilio kokybės sutrikimus.
Apie BYD „Seagull“ kokybės problemas viešai sužinojo šios transporto priemonės naudotojų „Facebook“ grupė Brazilijoje. Dėl palankios kainos „Seagull“ dažnai naudoja keleivių pervežimo įmonės. Todėl vietiniais keliais jau važinėja daugybė egzempliorių, kurių rida siekia dešimtis tūkstančių kilometrų.
|
Vienas iš tokio naudoto automobilio savininkų yra Danilo Almeida, kuris Brazilijos BYD automobilių naudotojų grupėje paskelbė vaizdo įrašą, kuriame matyti jo BYD „Seagull“ su sulūžusia dešine priekine valdymo svirtimi. Almeida pridūrė, kad automobilį įsigijo 2024 m. spalį ir, vykdydamas keleivių pervežimo verslą, juo nuvažiavo apie 40 000 km.
Danilo Almeidos įrašai sukėlė nemažą ažiotažą – didelė dalis bendruomenės apkaltino jį bandymu diskredituoti kiniškus automobilius. Tačiau netrukus pasirodė panašių įrašų iš kitų vartotojų (iš viso apie 40), ir šią istoriją pasidalijo Brazilijos automobilių žiniasklaida.
„Autoevolution“ pavyko susisiekti su aštuoniais kitais BYD „Seagull“ savininkais, kurie susidūrė su ta pačia problema savo automobiliuose. Kiekvieną kartą tai buvo dešinioji priekinė valdymo svirtis. Vienas vairuotojas prisipažino, kad su šia problema susidūrė du kartus.
Savininkai taip pat pranešė apie pasikartojančias vairo mechanizmo problemas ir greitai susidėvinčius galinius amortizatorius. Vienas vairuotojas, bijodamas garantijos negaliojimo, netgi parašė oficialų prašymą vietos importuotojui, prašydamas leidimo pakeisti gamyklinius jo BYD „Seagull“ galinius amortizatorius tais, kurie buvo paimti iš „Toyota Corolla E140“.
Vietos žiniasklaidos teigimu, daugiau nei 750 BYD „Seagull“ savininkų Brazilijoje pateikė peticiją, reikalaudami, kad gamintojas pakeistų galinius amortizatorius patvaresniais ir pakeistų jų charakteristikas. Peticijoje teigiama, kad gamyklinė pakaba yra per minkšta, todėl transporto priemonė yra nesaugi avarinėse situacijose.
Brazilijos skandalas atskleidė ir kitą problemą. Pakabos dalims, skirtingai nei vairo mechanizmams, garantija netaikoma, todėl pirkėjai turi jas keisti savo lėšomis. BYD pardavėjai aiškina, kad problema yra lokalizuota ir kyla dėl siaubingos Brazilijos kelių būklės. Tai nėra neįmanoma, tačiau situacija, kai naujo automobilio plieninė valdymo svirtis tarnauja trumpiau nei guminės dalys, tikrai nėra įprasta.
Lyg to būtų maža, BYD „Seagull“ naudotojai Brazilijoje taip pat skundžiasi dalių prieinamumu. Keli žmonės, kuriems teko savo lėšomis pakeisti sugedusias valdymo svirtis, naujos dalies laukė net mėnesį.