„Iki 320 km/val. Revoliucija ant bėgių“ ()
Realizuotas tikrasis potencialas.

© Kanenori (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/photos/train-high-speed-rail-bullet-train-8446249/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Lenkija žengia į greitųjų geležinkelių erą. Pirmą kartą istorijoje šalies bėgiais buvo išbandytas traukinys, galintis išvystyti 320 km/val. greitį. Tai gali būti transporto revoliucijos, kuri priartins šalį prie Europos greitųjų geležinkelių standartų, pradžia.
Žmigrudo bėgiuose „Deutsche Bahn“ baigė savo naujausio „Siemens“ pagaminto traukinio „ICE 3neo“ bandymus. Pasak „Dziennik Gazeta Prawna“, Vokietijos vežėjas pripažino, kad bandymai yra vienas žingsnis siekiant patvirtinimo eksploatuoti traukinį ant Lenkijos bėgių
Vokiečių inžinieriai šių šiuos bandymus atlieka neatsitiktinai. 32 „ICE3 neo“ traukiniai bus pritaikyti eksploatuoti trijose šalyse – Vokietijoje, Lenkijoje ir Prancūzijoje. „Deutsche Bahn“ planuoja pradėti tiesioginį susisiekimą iš Berlyno į Varšuvą, kuris galėtų sukelti revoliuciją keliavimo tarp sostinių srityje.
|
Tačiau tikrasis šių traukinių potencialas bus realizuotas tik po dešimtmečio. Traukiniai gali pasiekti iki 320 km/h greitį, tačiau toks greitis tarp Varšuvos ir Berlyno bus pasiektas anksčiausiai po 10 metų, kai bus baigta greitojo geležinkelio linija – bent jau atkarpoje tarp Varšuvos ir Poznanės.
Bandymai taip pat rodo Lenkijos geležinkelių rinkos pagerėjimą. Tikimasi, kad vyriausybei priklausanti Centrinė Lenkijos transporto bendrovė (CPK) iki 2027 m. paskelbs konkursą 40-čiai traukinių, galinčių išvystyti didesnį nei 300 km/h greitį, įsigyti.
Nauji planai taip pat reiškia aukštesnius technologinius standartus. Nors ankstesnė vyriausybė tikėjosi, kad Centrinėje Lenkijos transporto linijoje maksimalus greitis bus 250 km/h, dabartinės prielaidos numato 300 km/h. „Lenkijos įmonės neturėjo jokių galimybių per kelerius metus savarankiškai pagaminti 250 km/h greičio traukinio“, – pakomentavo Rachwalskis.