Vokiečiai persigalvojo. „Mes su jais liksime“  ()

Laikas parodys, ar Europos Sąjunga pasiduos automobilių gamintojų įtakai.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© CM_Foto (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/audi-r8-gt-limited-sports-car-2281218/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visi prognozuoja automobilių su vidaus degimo varikliais pabaigą. Ypač po 2035 m., kai Europoje turėtų būti uždrausta parduoti naujus vidaus degimo automobilius. Ir niekas nepasikeitė, nes tokie planai vis dar galioja. Tačiau žinomi Vokietijos automobilių gamintojai nenori taip lengvai atsisakyti vidaus degimo automobilių.

Pirmiausia „Audi“, dabar „Mercedes“

Praėjus kelioms dienoms po to, kai „Audi“ paskelbė apie elektrifikavimo strategijos pakeitimus, atėjo eilė ir „Mercedes“ peržiūrėti savo planus. Vokietijos gamintojas pareiškė, kad ir toliau investuos į vidaus degimo variklius, net ir ateinančiais metais plėsdamas savo elektromobilių asortimentą.

Neseniai duotame interviu žurnalui „Auto Motor und Sport“ generalinis direktorius Ola Källenius teigė, kad bendrovė daro „kurso korekciją“. Mažesnis nei tikėtasi susidomėjimas elektromobiliais reikalauja lankstesnio „Mercedes“ požiūrio. Jis mano, kad laikas subalansuoti technologijas.

[EU+Kuponai] Mažiausia kaina istorijoje! Aukščiausia klasė. Obliavimo staklės, kurių seniai ieškojote. Paskutiniai vienetai (Video)
3126 4

Mažiausia kaina istorijoje

Specialūs kuponai

Galioja iki 2025-07-21

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

„Manau, kad šiandien racionaliausias požiūris yra dirbti abiem kryptimis. Mes ir toliau investuosime į elektrines pavaras, bet kurį laiką išlaikysime ir vidaus degimo variklius“, – sakė Källenius.

„Mercedes“ sprendimas nereiškia, kad elektromobilių rinka išgyvena recesiją. Priešingai: pasauliniai pardavimai vis dar auga, nors ir skirtingais tempais, priklausomai nuo regiono.

Kinija pirmauja

 

Tarptautinė energetikos agentūra (TEA) apskaičiavo, kad 2023 m. pasauliniai elektromobilių pardavimai viršijo 17 mln. vienetų, o „BloombergNEF“ prognozuoja, kad iki 2025 m. jie pasieks 22 mln. Tikimasi, kad Kinija ir toliau pirmaus šiame perėjime, sudarydama apie du trečdalius šios sumos.

Degimo variklių, ypač elektrifikuotų versijų, tokių kaip hibridai ir švelnūs hibridai, išlaikymas išlieka labai svarbus aptarnaujant rinkas, kuriose ribota grynai elektra varomų transporto priemonių infrastruktūra. Lotynų Amerikos, Pietryčių Azijos ir Afrikos šalyse elektromobilių pardavimai ir toliau yra maži. Būtent čia „Mercedes-Benz“ gali laimėti.

 

Kinijoje, didžiausioje prekės ženklo rinkoje, pardavimai 2024 m. sumažėjo 7 % ir pasiekė 683 600 vienetų. Nepaisant to, šalis išlieka pagrindine klientų baze.

„Mercedes“ sprendimas taip pat prieštarauja reguliavimo apribojimams. Europos Sąjunga ir toliau laikosi savo plano iki 2030-ųjų vidurio uždrausti CO2 išmetančias transporto priemones. Šiuo metu nėra jokių ženklų, kad Europos Komisija oficialiai atidėtų šį sprendimą.

Iki tol „Mercedes-Benz“ tęs savo strategiją, pagal kurią gamins automobilius ir su vidaus degimo varikliais, ir elektrinius automobilius. Laikas parodys, ar Europos Sąjunga pasiduos tokių automobilių gamintojų kaip „Mercedes“ įtakai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: