Vienetinis. „Bugatti Brouillard“. Astronominė kaina. Atvips žandikaulis (Foto, Video)  ()

Monterėjaus automobilių savaitėje „Bugatti“ pristatė automobilį, kokio dar nebuvo. Buvo pagamintas tik vienas egzempliorius, o jo kaina ir dizaino istorija jau dabar paverčia jį geidžiamu kolekciniu daiktu.


Bugatti Brouillard
Bugatti Brouillard
© Ekrano kopija | https://x.com/carwowuk/status/1953441203317244285/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kalifornijos Monterėjaus automobilių savaitės (Monterey Car Week) metu „Bugatti“ pristatė „Brouillard“ – pirmąjį automobilį, sukurtą pagal naująją „Programme Solitaire“ programą. Pagal šią programą numatoma per metus pagaminti daugiausia du unikalius automobilius, kiekvieno po vieną vienetą. „Brouillard“ buvo sukurtas kaip duoklė Ettore Bugatti mylimam arkliui. Pavadinimas prancūzų kalba reiškia „rūkas“, nurodantis gyvūno baltą kailį su subtiliomis pilkomis dėmėmis.

Automobilis pagamintas ant naujausios platformos versijos, kurioje sumontuotas 1600 AG W16 variklis su keturiais turbokompresoriais. Tas pats agregatas naudojamas ir „Chiron Super Sport 300+“ modelyje. Gamintojas neatskleidė našumo duomenų, tačiau galima drąsiai teigti, kad maksimalus greitis viršys 400 km/val.

„Akcija?“ Nauja praktika parduotuvėse. Štai kaip pardavėjai manipuliuoja klientais
13227 34

Pardavėjai manipuliuoja klientais.

Išsamiau

 

„Brouillard“ dizainas remiasi kėbulų gamybos tradicijomis – kėbulų surinkimu ant surenkamų važiuoklių rankomis. Ketvirtajame dešimtmetyje Jeanas Bugatti sukūrė tokias ikonas kaip „Type 57 SC Atlantic“ – šiandien gamintojas grįžta prie šios filosofijos.

„Brouillard“ kėbulo proporcijos įkvėptos klasikinių dizaino principų – tamsi apatinė dalis vizualiai pažemina automobilį, o šviesi viršutinė linija sukuria lengvesnį ir dinamiškesnį siluetą. Oro įsiurbimo angos nukreipia oro srautą į radiatorius, fiksuotas spoileris pagerina stabilumą, o difuzorius padidina prispaudimo jėgą ir oro srauto efektyvumą.

 

 

Sėdynės buvo pagamintos pagal užsakymą, su neįprastu odinių lopų išdėstymu. Durys ir atlošai puošti siuvinėtais arklių atvaizdais, o pavarų perjungimo svirtis išdrožta iš vientiso aliuminio bloko ir turi stiklinį intarpą su miniatiūrine skulptūra.

 

Medžiagos buvo parinktos itin kruopščiai – languoti audiniai, žalias anglies pluoštas ir frezuoti aliuminio elementai. Stiklinis stogas sukuria erdvės pojūtį, o centrinis tunelis sklandžiai pereina iš išorės į vidų.

 

„Brouillard“ – unikalus automobilis. Jis buvo pagamintas vienu vienetu privačiam kolekcionieriui, kuris yra ne tik „Bugatti“ automobilių, bet ir Carlo Bugatti baldų bei Rembrandto Bugatti skulptūrų entuziastas. Numatoma projekto kaina yra apie 23,5 mln. eurų. Į šią kainą įeina ne tik bazinė važiuoklė, bet ir, svarbiausia, rankų darbo kėbulas, individualus interjero dizainas ir savaičių savaites trukęs meistrų komandos darbas.

 

1600 arklio galių, unikalus dizainas ir iki 23,5 mln. eurų siekianti kaina paverčia jį kolekciniu daiktu, turinčiu tiek praktinę, tiek istorinę vertę. „Program Solitaire“ planuoja šį procesą kartoti daugiausia du kartus per metus, todėl „Brouillard“ jau yra automobilių retenybė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(2)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()