Monstras sumušė rekordą. Didesnis nei „Boeing 747“ (Foto, Video) ()
„Skydweller Aero“ sukūrė bepilotį orlaivį, kurio sparnų mojis didesnis nei „Boeing 747“.

© Ekrano kopija | https://x.com/OpenEyeComms/status/1950840266820137114/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Praėjusią savaitę didžiulis saulės energija varomas dronas atliko reikšmingą bandymą, 74 valandas išlikdamas ore, varomas vien saulės energija. Dronas ateityje galėtų turėti daug pritaikymo galimybių.
„Skydweller Aero“ yra amerikiečių aviacijos startuolis, sukūręs didžiausią skraidantį aparatą, varomą vien saulės energija. Milžiniškas saulės energija varomas dronas pagerino rekordą, praleisdamas ore be perstojo daugiau nei 3 dienas.
🇺🇸 US Navy tests solar-powered ISR drone
— Caliber English (@CaliberEnglish) August 1, 2025
Skydweller Aero completes a 73-hour solar-powered autonomous flight for the US Navy, proving its potential for long-endurance ISR missions. A major step toward smarter, greener defence tech.#Caliber #US #drone #technology #news pic.twitter.com/L6GP1cDefc
|
„Skydweller Aero“ neseniai atliko dar vieną savo saulės energija varomo drono bandymą, siekdama pagerinti ankstesnį 73 valandų nepertraukiamo skrydžio rekordą. Rekordas buvo sumuštas – šį kartą saulės energija varomas dronas ore praleido 74 valandas.
„Per pastaruosius keturis skrydžius orlaivis ore iš viso praleido 222 valandas, o tai patvirtina jo patvarumą, atsparumą ir transformacinį potencialą“, – priduria „Skydweller Aero“.
Pirmasis orlaivio skrydis įvyko 2024 m. balandžio mėn.
🇺🇸 Die US-Marine hat erfolgreich eine Solar-Drohne des Modells Skydweller getestet Die US-Marine hat in Zusammenarbeit mit der Fluggesellschaft Skydweller Aero eine Solar-Drohne mehr als drei Tage (73 Stunden) lang geflogen. #USA pic.twitter.com/pRIg149SQr
— 🔰MilitärNews (@MilitaerNews) August 3, 2025
„Skydweller Aero“ dronas turi potencialo įvairiems pritaikymams. JAV armija taip pat pripažįsta jo potencialą. Karinio jūrų laivyno oro karo centro orlaivių divizija (NAWCAD) vertina šios technologijos galimybes. Orlaivis svarstomas žvalgybos, stebėjimo ir stebėjimo misijoms.
Drono konstrukcija yra labai lengva, pasiekta naudojant specialias medžiagas. Be to, dronas buvo suprojektuotas taip, kad galėtų gabenti beveik 400 kilogramų sveriančius naudinguosius krovinius. Pats dronas sveria tiek pat, kiek „Ford F-150“ pikapas, ir galiausiai yra skirtas skristi daugiau nei 13 kilometrų aukštyje.
„Skydweller Aero“ dronas yra milžiniškas. Jo sparnų mojis yra beveik 72 metrai – ilgesnis nei „Boeing 747“. Šie sparnai aprūpinti 1700 saulės baterijų, kurios (idealiomis sąlygomis) tiekia 100 kW energijos. To pakanka keturiems propeleriams maitinti ir 635 kilogramų sveriančiai baterijai įkrauti.
Papildoma baterija leidžia tęsti skrydį po saulėlydžio. Tai leidžia dronui kelias dienas išlikti ore, nereikalaujant nusileisti ar papildyti degalų. Ši problema čia pašalinama.