Įspūdinga! Saulės energija varomas „Skydweller Aero“ atliko 74 valandų nepertraukiamą skrydį (Video)  ()

Naujųjų technologijų pasaulis vėl nustebino: Amerikos kompanija „Skydweller Aero“ sėkmingai užbaigė išskirtinį saulės energija varomo bepiločio orlaivio (BPLA) bandymų ciklą, kuris gali pakeisti aviacijos ir stebėjimo galimybių ribas.



© Skydweller Aero (Stop kadras) | https://www.youtube.com/watch?v=lCEpALLZifs&ab_channel=SkydwellerAero

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis milžiniškas bepiločio lėktuvas, kurio sparnų ilgis siekia 72 metrus – daugiau nei „Boeing 747“, atliko 74 valandų nepertraukiamą skrydį. Tai dar kartą įrodo, kad ateities orlaiviai gali būti ilgalaikiai, efektyvūs ir draugiški aplinkai.

Skrydžio tikslas ir unikalumas

„Skydweller Aero“ tikslas – sukurti skraidančią platformą, galinčią išbūti ore be nusileidimo 3 mėnesius. Projektas vykdomas JAV gynybos departamentui, tačiau technologija turi ir civilinį potencialą.

Saulės energija varomas bepiločio orlaivio modelis gali:

  • Stebėti atmosferos kokybę didelėje teritorijoje.
  • Sekti gyvūnų migraciją.
  • Padėti stabdyti brakonieriavimą bei kontrabandą.
  • Saulės energija ir technologiniai sprendimai
[EU+Kuponai] Mažiausia kaina istorijoje! Aukščiausia klasė. Obliavimo staklės, kurių seniai ieškojote. Paskutiniai vienetai (Video)
9976 5

Mažiausia kaina istorijoje

Specialūs kuponai

Galioja iki 2025-07-21

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Unikali „Skydweller Aero“ savybė – aukšta naudingoji apkrova. Dauguma ankstesnių saulės energija varomų BPLA projektų maksimaliai mažino naudingojo krovinio svorį, kad pratęstų skrydžio trukmę. „Skydweller Aero“ rado idealią pusiausvyrą tarp skrydžio ilgio ir krovinio – jis gali nešti iki 380 kg naudingos apkrovos.

Svarbus komponentas – baterijos. Orlaivio akumuliatorių svoris siekia 635 kg, o jų įkrovimui naudojama 17 tūkst. saulės elementų, sumontuotų ant sparnų ir korpuso. Saulės moduliai generuoja iki 100 kW galios, kurios pakanka:

  • Keturiems elektros varikliams
  • Borto įrangos energijai
  • Baterijų įkrovai nakties metu

 

Per paskutinius 4 bandymus BPLA išbuvęs ore – 222 valandas. Du paskutiniai skrydžiai – 73 ir 74 valandos, o tai įrodo platformos galimybes ilgalaikiams skrydžiams.

Ateities vizija

„Skydweller Aero“ siekia, kad BPLA išbūtų ore nuo 30 iki 90 dienų be nusileidimo. Idealus scenarijus – nusileidimas tik techninei priežiūrai, o skrydis galėtų būti praktiškai nepertraukiamas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Mokslotaskas.lt
Mokslotaskas.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()