200 mylių. Britai nukarūnavo vokiečius (Video) ()
Ankstesnis rekordas priklausė „Stadler“ traukiniui.

© Ekrano kopija | https://x.com/philatrail/status/1958088055853596956/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Great Western Railway“ pasiekė naują pasaulio rekordą akumuliatoriais varomo traukinio kategorijoje. Šis traukinys su vienu akumuliatoriaus įkrovimu nuvažiavo ilgiausią atstumą – 200 mylių (322 km). Ankstesnis rekordas priklausė „Stadler“ traukiniui.
Baterijomis varomi traukiniai dar negali įveikti šimtais kilometrų matuojamų atstumų. Nepaisant to, britų „Great Western Railway“ pasiekė naują pasaulio rekordą. Jiems pavyko įveikti ilgiausią atstumą su vienu baterijos įkrovimu, nors verta paminėti, kad rekordo bandyme dalyvavusi transporto priemonė buvo specialiai tam paruošta.
Rezultatą patvirtino „Rail Performance Society“, atsakinga už geležinkelių tyrimus Jungtinėje Karalystėje.
Great Western Railway is hoping to set a world record for the longest-ever distance travelled by a battery-powered train - made from a modernised 1982 London Underground carriage.
— Good Morning Britain (@GMB) August 20, 2025
It’s attempting to complete 200 miles without a single recharge. @LizSummers reports. pic.twitter.com/v7vJDYaOKA
|
Rekordinį vaažiavimą stebėjo ir atidžiai stebėjo Geležinkelių eksploatavimo draugijos atstovai.
230 klasės traukinys, pasiekęs naują pasaulio rekordą, vienu akumuliatoriaus įkrovimu sugebėjo įveikti 200 mylių, arba beveik 322 kilometrų, atstumą. Tačiau transporto priemonė važiavo 30–40 mylių per valandą greičiu (48-64 km/val.) (vadinamuoju „SuperMode“ režimu), o jos šildymas taip pat buvo išjungtas.
Ankstesnis rekordas priklausė „Stadler“ traukiniui Vokietijoje, kuris vienu akumuliatoriaus įkrovimu įveikė 224 km atstumą.
„Great Western Railway“ planuoja pradėti eksploatuoti daugiau akumuliatoriais varomų traukinių, tačiau taip pat pripažįsta iššūkius, su kuriais susiduriama siekiant šio tikslo. Tai taikoma ne tik atstumams, kuriuos gali įveikti tokie traukiniai, bet ir įmontuotų akumuliatorių įkrovimo greičiui. Šiuos sprendimus tikrai reikia tobulinti.