200 mylių. Britai nukarūnavo vokiečius (Video)  ()

Ankstesnis rekordas priklausė „Stadler“ traukiniui.



© Ekrano kopija | https://x.com/philatrail/status/1958088055853596956/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Great Western Railway“ pasiekė naują pasaulio rekordą akumuliatoriais varomo traukinio kategorijoje. Šis traukinys su vienu akumuliatoriaus įkrovimu nuvažiavo ilgiausią atstumą – 200 mylių (322 km). Ankstesnis rekordas priklausė „Stadler“ traukiniui.

Baterijomis varomi traukiniai dar negali įveikti šimtais kilometrų matuojamų atstumų. Nepaisant to, britų „Great Western Railway“ pasiekė naują pasaulio rekordą. Jiems pavyko įveikti ilgiausią atstumą su vienu baterijos įkrovimu, nors verta paminėti, kad rekordo bandyme dalyvavusi transporto priemonė buvo specialiai tam paruošta.

Rezultatą patvirtino „Rail Performance Society“, atsakinga už geležinkelių tyrimus Jungtinėje Karalystėje.

[Mažiausios kainos] Aliexpress rinkinukas! Fantastiškų kainų ir galimybių multimedijų sistemos, baterijų-akumuliatorių testeriai ir turbo pūtikliai-siurbliai
2505 4

Specialus rinkinukas

Labai ribotas kiekis

Sutvarkyti visi mokesčiai

Greitas ir saugus pristatymas

1) „Fiizreal X50“ - labai mobilūs, rankiniai pūtikliai-siurbliai

2) „Fiizreal PBRM-1“ - baterijų-akumuliatorių testeris (tikriklis)

3) Portabili automobilinė multimedijos sistema (modelis - B5)

Išsamiau

Rekordinį vaažiavimą stebėjo ir atidžiai stebėjo Geležinkelių eksploatavimo draugijos atstovai.

230 klasės traukinys, pasiekęs naują pasaulio rekordą, vienu akumuliatoriaus įkrovimu sugebėjo įveikti 200 mylių, arba beveik 322 kilometrų, atstumą. Tačiau transporto priemonė važiavo 30–40 mylių per valandą greičiu (48-64 km/val.) (vadinamuoju „SuperMode“ režimu), o jos šildymas taip pat buvo išjungtas.

 

 

Ankstesnis rekordas priklausė „Stadler“ traukiniui Vokietijoje, kuris vienu akumuliatoriaus įkrovimu įveikė 224 km atstumą.

„Great Western Railway“ planuoja pradėti eksploatuoti daugiau akumuliatoriais varomų traukinių, tačiau taip pat pripažįsta iššūkius, su kuriais susiduriama siekiant šio tikslo. Tai taikoma ne tik atstumams, kuriuos gali įveikti tokie traukiniai, bet ir įmontuotų akumuliatorių įkrovimo greičiui. Šiuos sprendimus tikrai reikia tobulinti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()