Markė ant bankroto ribos. „Viską lems vienintelis automobilis“  ()

Įmonė „kovoja už išlikimą“.


Nio ES8
Nio ES8
© S5A-0043, CC BY 2.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:(CHN-Guangdong)_Showcar_Nio_ES8_No-plate_2024-05-25.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Trečiosios kartos „Nio ES8“ – pirmasis masinės gamybos prekės ženklo automobilis – ką tik debiutavo Kinijos rinkoje.

Įmonės generalinis direktorius Williamas Li pripažino, kad modelis yra strategiškai svarbus gamintojui, nes, kaip jis cituoja, įmonė „kovoja už išlikimą“. „Nio“, kartu su „Xpeng“ ir „Li Auto“, yra vienas iš Kinijos gamintojų, kurio ateitimi jau kelis mėnesius abejojama. Nepriklausomi importuotojai jau siūlė šios markės automobilius Lenkijoje, o oficialus debiutas Lenkijoje planuojamas kitais metais.

„Nio“ yra vienas iš nedaugelio Kinijos prekių ženklų, tvirtai įsitvirtinusių Europos pirkėjų sąmonėje. Tai daugiausia lėmė elektromobilių skeptikų giriama bendrovės sukurta „Nio Power Swap“ akumuliatorių keitimo sistema elektromobiliams. Ji siūlo alternatyvą ilgam elektromobilių įkrovimo laikui.

[EU+Kuponai] Mažiausia kaina istorijoje! Aukščiausia klasė. Obliavimo staklės, kurių seniai ieškojote. Paskutiniai vienetai (Video)
8983 5

Mažiausia kaina istorijoje

Specialūs kuponai

Galioja iki 2025-07-21

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Iki 2025 m. pradžios „Nio“ Kinijoje turėjo daugiau nei 3100 automatinių akumuliatorių keitimo punktų tinklą, kasdien atliekantį daugiau nei 95 000 tokių operacijų. Šis sprendimas jau gerai žinomas Europos keliuose. Maždaug 60 keitimo punktų Europos tinklas apima tokias šalis kaip Danija, Nyderlandai, Vokietija, Norvegija ir Švedija.

Dar liepą amerikiečių tyrimų bendrovė „AlixPartners“ paskelbė išsamią ataskaitą, kurioje teigiama, kad tik 15 iš 129 prekių ženklų, šiuo metu Kinijoje siūlančių NEV (įkraunamus hibridinius elektrinius automobilius), turi „ilgalaikio pelningumo“ galimybę. Amerikiečiai prognozuoja daugumos Kinijos prekių ženklų žlugimą iki 2030 m.

Dar balandžio mėnesį Tongdži universiteto – vieno prestižiškiausių Kinijos technikos universitetų – Automobilių inžinerijos katedros profesorius Zhu Xicanas iškėlė galimybę kilti didelio atgarsio žlugimams.

 

Jo nuomone, „Nio“, „Xpeng“ ir „Li Auto“ prekių ženklams gali būti sunkiausia išgyventi ateinančius trejus metus. Zhu Xicanas atkreipė dėmesį, kad „Xpeng“ „per daug pasikliauja programine įranga ir ignoruoja transporto priemonės techninę pusę“. Kita vertus, „Nio“ per daug pabrėžia įvaizdžio investicijas ir „nepakankamai dėmesio skiria moksliniams tyrimams ir plėtrai“.

„Nio“ generalinis direktorius Williamas Li atvirai kalba apie sunkią „Nio“ finansinę padėtį. Jis mano, kad bendrovės ateitį lems tai, kaip rinkoje bus sutiktas naujos kartos ES8 modelis, kuris ką tik buvo pristatytas Kinijoje.

„Nio“ pasirinko agresyvią kainų politiką – naujasis modelis, palyginti su 2023 m. pristatytu pirmtaku, kainuoja net 25 % mažiau. Bazinės naujojo ES8 versijos su 100 kWh baterija kaina siekia 416 800 juanių (58 050 JAV dolerių). Palyginimui, pirmtako kaina buvo 518 999 juanių arba apie 72 140 JAV dolerių.

 

Williamas Li atskleidė, kad bendrovei pavyko gerokai sumažinti kainas, be kita ko, dėl sunkių derybų su tiekėjais ir mokslinių tyrimų bei plėtros išlaidų paskirstymo keliems modeliams. Prie šių sutaupymų ženkliai prisidėjo ir nuosavo 5 nm procesoriaus „Shenji NX9031“ sukūrimas. Li didžiuodamasis pabrėžia, kad ankstesnė karta naudojo „Nvidia Orin X“ procesorių.

„Nio“ agresyvi kainodaros strategija šiek tiek primena „Tesla“. Tačiau drastiški naujų modelių kainų mažinimai smarkiai paveikė ankstesnių kartų savininkus. Staigus transporto priemonių vertės kritimas naudotų automobilių rinkoje kelia iššūkį, be kita ko, ir finansų įstaigoms.

 

„Nio turi sutelkti dėmesį į platesnį vaizdą, nes išlikimas yra svarbiausia“, – aiškina Williamas Li.

Jis taip pat pridūrė, kad naujoji kainodaros strategija trumpuoju laikotarpiu gali nuvilti esamus pirkėjus, tačiau galiausiai tai yra vienintelis būdas „Nio“ išlikti konkurencingai ir išlikti sudėtingiausioje pasaulio automobilių rinkoje.

Verta paminėti, kad nuo kitų metų „Nio“ ketina tvirtai įsitvirtinti Vidurio Europoje, oficialiai įžengdama į Austrijos, Čekijos, Lenkijos, Rumunijos ir Vengrijos rinkas. Oficialus „Nio“ importuotojas šiose šalyse bus „AutoWallis Group“, kurios akcijos kotiruojamos Budapešto vertybinių popierių biržoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()