Milžiniškas sprogimas Rusijoje. 575 sudegė ugnyje. Kas vyksta?  ()

Tik po kelių dienų pasirodė lakoniški oficialūs pranešimai.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© recraft.ai (Free Tier Assets) | https://www.recraft.ai

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

1989 m. birželio 4-osios naktį, tarp Ašos ir Ulu-Telyako stočių (Čeliabinsko sritis, tuometinė Baškirijos ASSR), įvyko didžiausia geležinkelio katastrofa Sovietų Sąjungos istorijoje. Tai, kas vėliau buvo pavadinta Ašos tragedija arba Ufos traukinių katastrofa, nusinešė 575 žmonių gyvybes, dar apie 600–800 keleivių buvo sužeista.

Kas įvyko?

Geležinkelio stotyje netoli Ufos dėl vamzdynų avarijos ant bėgių susikaupė milžiniška itin degių dujų ir benzino masė. Prasilenkiant dviem keleiviniams traukiniams atsitiktinė žiežirba sukėlė galingą sprogimą, sunaikinusį kelis sąstatus ir šimtus gyvybių.

Informacijos blokada

[EU+Labai ribotas kiekis] Juos perka kaip bandeles! Rekordiškai pigiai pasaulinio lygio išmanieji dyzeliniai oro šildytuvai. Apšildys automobilius, kemperius ir net namus! (Video)
2471 3

Specialus rinkinukas ruošiantis artėjantiems vėsiems orams

Iš Europos sandėlių

Greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

Pasaulinio lygio gamintojas

Naujausi modeliai, su išmaniomis funkcijomis

1) „Hcalory HBH2“ - 5 litrų, 8KW galios, 12V/24V/220-240V, išmaniosios funkcijos

2) „Hcalory HBS2“ - 3,5 litrų, 8KW galios, 12V/24V/220-240V, išmaniosios funkcijos

3) „Hcalory TB2S / TB2S+“ - 6 litrų, 8KW galios, 12V/24V/220-240V, išmaniosios funkcijos, su CO jutikliu

Išsamiau

Sovietų Sąjungoje tokios katastrofos dažnai būdavo slepiamos nuo visuomenės. Iš pradžių apie tragediją beveik nebuvo pranešimų, tik po kelių dienų pasirodė lakoniški oficialūs pranešimai. Dauguma šalies gyventojų sužinojo apie mastą tik iš gandų arba užsienio radijo stočių.

Tik po Sovietų Sąjungos žlugimo paaiškėjo platesnės detalės: buvo atskleisti dujotiekio defektai, nepakankama priežiūra ir atsakingų institucijų aplaidumas.

Pasekmės ir atmintis

 

Ašos tragedija tapo simboliu ne tik geležinkelio katastrofų, bet ir sisteminio slaptumo, kuris neleido laiku užkirsti kelio nelaimei.

1989 m. žuvusiųjų skaičius – 575 – daro šią katastrofą didžiausia geležinkelio avarija ne tik Sovietų Sąjungoje, bet ir Rusijos istorijoje.

Šiandien katastrofos vietoje stovi memorialas aukoms atminti. Kiekvienais metais čia susirenka žuvusiųjų artimieji ir išgyvenusieji. Jų liudijimai, pasirodę viešumoje po 1991-ųjų, padėjo atskleisti tikrąsias įvykio aplinkybes ir išsaugoti tragedijos atminimą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()