Kratosi lyg maro. „Sąjungininkė“ bėga iš Rusijos ()
Smūgis Rusijos iš „draugės“.

© JustAnotherCarDesigner, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chery_Arrizo_8_004_(cropped).jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinijos automobilių gigantas „Chery Automobile“ netikėtai nusprendė pasitraukti iš Rusijos rinkos. Viena didžiausių Kinijos automobilių gamintojų nenori, kad jai būtų taikomos sankcijos.
„Chery“ iki 2027 m. visiškai paliks Rusiją. Tai teigiama oficialiame Kinijos automobilių gamintojo pranešime.
Pagrindinė priežastis, kodėl atsisakoma parduoti automobilius Rusijoje, yra nenoras patekti į antrines Vakarų sankcijas. „Chery“ akcijos kotiruojamos Honkongo vertybinių popierių biržoje ir planuoja ten išleisti savo akcijas už 1,2 mlrd. dolerių.
|
„Nusprendėme apriboti darbą Rusijos Federacijoje, siekdami patvirtinti sankcijų reikalavimų ir eksporto kontrolės taisyklių laikymąsi“, – teigiama pranešime.
Be to, Kinijos koncernas pradėjo aktyviai užkariauti Europos Sąjungos ir Australijos rinkas. Sankcijos neleistų „Chery“ pardavinėti savo automobilių ten. Pažymėtina, kad anksčiau „Chery“ automobilių pardavimas Irane ir Kuboje buvo uždraustas.
Kita priežastis buvo padidėję importuotų automobilių perdirbimo mokesčiai Rusijoje. Šiuo metu „Chery“ nesurenka savo modelių Rusijos Federacijoje, todėl jai taikomas padidintas mokestis.
Verta paminėti, kad Rusijos rinka jau seniai laikoma pagrindine „Chery Automobile“ rinka. 2024 m. Rusijos Federacijoje buvo parduota 325 200 „Chery“, „Exeed“, „Jaecoo“, „Jetour“ ir „Omoda“ automobilių, tai sudaro maždaug 20 % visų parduotų automobilių.
Būtent iš Rusijos rinkos „Chery“ gavo 25,5 % visų pajamų. Rusijos Federacijoje veikė 372 prekybos atstovybės ir 687 „Chery“ automobilių salonai. Nuo balandžio mėnesio šis turtas jau pradėtas skirstyti tarp trijų Rusijos bendrovių.