10 000 užsakymų per 30 minučių. AUDI be žiedų (Video) ()
Tuo metu, kai Kinijos prekių ženklai agresyviai užkariauja naujas rinkas, „Audi“ Kinijoje pasiekė didelę sėkmę. Vokietijos įmonė per pusvalandį nuo pirmojo automobilio pristatymo pardavė 10 000 automobilių.

© JustAnotherCarDesigner, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Audi_E5_Sportback_005.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Europos gamintojams vis sunkiau konkuruoti su vietos gamintojais didžiulėje Kinijos rinkoje. Šie gamintojai naudojasi didele vyriausybės parama ir agresyviai reklamuoja savo naujus produktus. Rinkodara veikia, ir Kinijos klientai vis dažniau renkasi vietinius prekės ženklus, o ne „Volkswagen“, BMW ar „Audi“.
Europos gigantai nepasiduoda – juk kalbame apie didžiausią pasaulyje automobilių rinką, kuri daugelį metų užėmė keliasdešimt procentų finansinių rezultatų ir leido mokėti dosnias premijas stebėtojų tarybos nariams. Siekdami vėl pritraukti Kinijos klientus prie savo produktų, kai kurie netgi nusprendžia kurti naujus prekės ženklus.
„Audi“, be kitų, žengė šį žingsnį, kai metų pradžioje paskelbė apie savo naujojo prekės ženklo AUDI debiutą. Tai ne pokštas; bendrovė pristato naują prekės ženklą su supaprastintu logotipu, parašytu didžiosiomis raidėmis ir be skiriamųjų žiedų. Tai pasiūlymas klientams, kuriems visiškai nesvarbu tai, kad dešimtmečius keturi žiedai buvo būtinas „Audi“ automobilių bruožas. Tai būdas sukurti naują produktų liniją, tiksliai pritaikytą vietos klientų poreikiams, neaukojant pasaulinio pripažinimo.
|
Naujojo prekės ženklo pirmojo modelio debiutas salone rodo, kad tai galėjo būti labai geras žingsnis. Per pusvalandį nuo elektrinio „AUDI E5 Sportback“ užsakymų pradžios klientai rezervavo 10 153 vienetus. Tai, kad „Audi“ yra „žaidimo keitėjas“, įrodo faktas, kad 2025 m. pirmąjį pusmetį Kinijoje ji pardavė tik 8 000 elektromobilių.
Už modelio futuristinį įvaizdį atsakingas lenkų dizaineris Kamilis Łabanowicz. Jis pasirinko minimalistinį stilių su išraiškingomis kėbulo linijomis ir subtiliomis, tačiau ryškiomis detalėmis. „Sportback“ siluetas ir juoda „kilpa“ priekyje ir gale yra pagrindiniai skiriamieji „AUDI E“ bruožai. Kaip matyti vaizdo įraše, jie atrodo ypač įspūdingai apšviesti.
Automobilį varo du 570 kW elektros varikliai, leidžiantys iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,6 sekundės. Automobilis sukurtas naudojant pažangią skaitmeninę platformą ir aprūpintas 100 kWh baterija, kuri, kaip tikimasi, leis įveikti iki 700 km atstumą. „AUDI E“ įkraunamas greitai – 10 minučių įkrovimo pakanka 370 km atstumui įveikti.
Didžiausia staigmena gali būti šio automobilio kaina Kinijoje. Bazinė versija su dviem varikliais, kurių bendra galia siekia 220 kW, ir 76 kWh baterija, leidžiančia įveikti 618 km atstumą, kainuoja apie 28 000 eurų. Aukščiausios klasės versija su 579 kW pavaros sistema ir 100 kWh baterija kainuoja kiek mažiau nei 39 000 eurų.
Kol kas nėra jokių požymių, kad „Audi“ planuoja pristatyti AUDI prekės ženklą Europos rinkai. Tačiau tai nereiškia, kad nėra galimybės mūsų keliuose pamatyti „AUDI E5 Sportback“ – nors tai greičiausiai bus privačiai importuoti egzemplioriai.