„Stellantis“ žada revoliuciją. Nauja baterija – greičiau, lengviau ir pigiau (Foto)  ()

„Stellantis“ kuria naują akumuliatorių ir įkrovimo sistemą elektromobiliams. Sistema, vadinama IBIS, naudoja lengvesnę ir pigesnę bateriją, todėl nereikia atskiro keitiklio ir įkroviklio.


Peugeot e-3008 su IBIS
Peugeot e-3008 su IBIS
© Ekrano kopija | https://x.com/ECarsReport/status/1968999511566524804/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

IBIS (išmanioji integruota akumuliatorių sistema, Intelligent Battery Integrated System) buvo sukurta bendradarbiaujant su „Saft“, Prancūzijos energetikos bendrovės „TotalEnergies“ dukterine įmone. Pasak „Stellantis“, automobilis su nauja sistema turės didesnį nuvažiuojamą atstumą ir greičiau įkrausis.

Aliexpress rinkinukas! 10 000+ užsakymų, fantastiškų kainų ir galimybių programuojami lankstūs LED ekranai automobiliams, sunkvežimiams, parduotuvėms, renginiams (Video)
1415

Specialus rinkinukas

Labai ribotas kiekis

Sutvarkyti visi mokesčiai

Greitas ir saugus pristatymas

1) TUERBB K16-3 Bluetooth programuojamas LED ekranas

2) TUERBB K6 išmanus LED ekranas automobiliui

3) TUERBB K12 lankstus LED ekranas automobiliui

Išsamiau

„Stellantis“ jau pristatė pirmąją transporto priemonę su nauju sprendimu: „Peugeot e-3008“, pagrįstą „STLA Medium“ platforma. Prototipo akumuliatoriuje integruotos keitiklio ir įkroviklio funkcijos – elementai, kurie tradiciniame elektriniame automobilyje yra atskiri nuo akumuliatoriaus. Naujoji architektūra leidžia įkrauti tiek kintamąja, tiek nuolatine srove, o tai suteikia daug privalumų.

 

Visų pirma, naujas sprendimas sumažina energijos suvartojimą (WLTP matavimo cikle iki 10 procentų) ir padidina akumuliatoriaus tiekiamą galią 15 procentų (pvz., nuo 150 iki 172 kW), išlaikant išorinius matmenis.

Savo ruožtu, jei gamintojas nuspręs išlaikyti tą pačią galią, jis galės sumažinti akumuliatoriaus dydį ir svorį. Padidėjimas yra 40 kg ir 17 litrų, o tai turi įtakos energijos sąnaudoms ir našumui, tačiau taip pat suteikia daugiau laisvės automobilio kėbulo konstrukcijoje.

 

Bandymai rodo, kad IBIS sistemos akumuliatoriai įkraunami greičiau. Įkrovimo laikas sutrumpėja iki 15 procentų, o tai ypač pastebima naudojant kintamosios srovės maitinimą. Įkrovimo laikas nuo 0 iki 100 procentų sutrumpėja nuo 7 iki 6 valandų, jei naudojamas 7 kW maitinimo šaltinis.

 

„Stellantis“ taip pat pabrėžia, kad naujoji sistema palengvina techninę priežiūrą ir suteikia daugiau galimybių pakartotinai naudoti baterijas.

Dabar bendrovė ketina išbandyti naują sprendimą kelio sąlygomis. Jei nekils nenumatytų komplikacijų, „Stellantis“ transporto priemonės turėtų pereiti prie IBIS architektūros iki dešimtmečio pabaigos, t. y. ne vėliau kaip per penkerius metus nuo dabar.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(3)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()