VDV automobilių likimas kabo ant plauko? Vokiečiai mano kitaip (Foto)  ()

Katovicuose (Lenkija) vykusiame „New Mobility“ kongrese „Volkswagen“ pristatė „ID. Cross“ prototipą.


Volkswagen ID. Cross
Volkswagen ID. Cross
© Ekrano kopija | https://x.com/yankodesign/status/1965085770022326566/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujas miesto elektromobilis kitais metais pasirodys Vokietijos prekės ženklo gamoje. Ko galime tikėtis iš didžiausio Europos automobilių gamintojo ateinančiais mėnesiais ir kaip Vokietija planuoja sustabdyti kiniškų automobilių plėtrą ES?

„Interia“ paklausė „Volkswagen“ prekės ženklo viešųjų ryšių vadovo Axelio Besserio-Regulos apie būsimus „Volkswagen“ planus Europos rinkoje. Kokių žingsnių ir naujovių galime tikėtis iš didžiausio Europos automobilių gamintojo artimiausiu metu?

„Volkswagen“ nusisuka nuo ID serijos

„Volkswagen“ atstovas patvirtino, kad prekės ženklas keičia elektromobilių modelių pavadinimų strategiją. Dabar kartu su „ID.“ (kuris reiškia „akumuliatorinis automobilis“) bus naudojami ir klientams pažįstami pavadinimai.

Aliexpress rinkinukas! 10 000+ užsakymų, fantastiškų kainų ir galimybių programuojami lankstūs LED ekranai automobiliams, sunkvežimiams, parduotuvėms, renginiams (Video)
1846

Specialus rinkinukas

Labai ribotas kiekis

Sutvarkyti visi mokesčiai

Greitas ir saugus pristatymas

1) TUERBB K16-3 Bluetooth programuojamas LED ekranas

2) TUERBB K6 išmanus LED ekranas automobiliui

3) TUERBB K12 lankstus LED ekranas automobiliui

Išsamiau

„Miuncheno automobilių parodoje paskelbėme apie naują pavadinimo strategiją. Koncepcinis modelis, anksčiau žinomas kaip „ID. 2all“, serijinė gamyba bus pradėta kaip „ID. Polo“. Tai bus naujas „Polo“ 50 metų istorijos skyrius. Prekės ženklas buvo įsipareigojęs išsaugoti automobilių, kurie kūrė mūsų Europos automobilių pramonę, palikimą“, – aiškina Axelis Besseris-Regula.

Todėl „Volkswagen“ pasiuntė aiškų signalą, kad iki šiol pirkėjų žinomi ir pamėgti pavadinimai bus perkelti į elektromobilių gamą.

Šiuo žingsniu „Volkswagen“ siekia sustiprinti savo lyderio pozicijas elektromobilių pardavimo statistikoje Europoje. Nuvertusi  „Tesla“ , „Volkswagen“ dabar kontroliuoja 28 % Europos elektromobilių rinkos.

 

Vokietija neatmeta vidaus degimo varikliais varomų automobilių galimybės. Dabartinė jos strategija – „plėtoti visus jėgos agregatus“.

 

Tačiau prekės ženklo atstovas patikina, kad dabartinė „Volkswagen“ strategija yra „kurti visas varančiasias sistemas – tiek elektrifikuotus vidaus degimo variklius, tiek įkraunamus arba visiškai elektrinius automobilius“.

Tęsinys kitame puslapyje:




„Tai galime matyti naujos kartos „Passat“, „Tiguan“ ir „T-Roc“ modeliuose, kurie ką tik pradėto gaminti ir pasižymi ilgu produkto gyvavimo ciklu. Pastaruoju atveju pirmą kartą prekės ženklo istorijoje po variklio dangčiu pasirodys klasikinis HEV hibridas, pagrįstas 1,5 litro varikliu“, – priduria Axel Bessel-Regula.

 

Vis dėlto „Volkswagen“ privalo atsižvelgti į Europos Komisijos nustatytus klimato tikslus, todėl dabartiniame portfelyje vietoj dyzelinių ar benzininių variklių gausu įkraunamų hibridinių automobilių, kuriuos galima įkrauti iš elektros lizdo, o tai veiksmingai sumažina visos grupės CO2 emisiją.

Ar ES sustabdys automobilių importą iš Kinijos?

 

„Volkswagen“ taip pat tvirtai pabrėžia, kad visas jos elektrinių modelių asortimentas, įskaitant būsimąjį „ID. Polo“ ir Katovicuose pristatytą „ID. Cross“, yra automobiliai, sukurti Europoje, galvojant apie Europos pirkėjus, ir pagaminti Europos gamyklose.

„Tai iš tikrųjų strategija, kuri jau buvo įgyvendinta keliuose produktuose – tokiuose kaip naujasis „Tiguan“, naujasis „Tayron“, o dabar ir serijinės gamybos „ID. Polo“, „ID. Polo GTI“ ir „ID. Cross Concept“ versijose. Tai geriau atitinka rinkos poreikius ir suteikia tam tikrą pranašumą – mes remiame Europos pramonę“, – sako Axelis Besseris-Reguła. Jis priduria, kad vien Cvikau gamykloje jau pagaminta daugiau nei milijonas elektromobilių, parduotų Europoje.

 

 

Tai labai svarbus pareiškimas, ypač atsižvelgiant į Prancūzijoje vykdomą socialinio lizingo programą, kuria skatinamos vietinėse Europos gamyklose pagamintos transporto priemonės. Ne paslaptis, kad Vokietijos, didžiausios Europos automobilių rinkos, valdžia svarsto galimybę pradėti panašią paramos formą.

Birželį valdančiosios SPD partijos atstovai pareiškė, kad koalicijos sutartyje numatyti planai įvesti 20 000–25 000 eurų kainuojančių elektromobilių vartotojų lizingą. Taip pat buvo pareikšta, kad „reali elektromobilių lizingo subsidijų įvedimo data yra 2027 m.“ Galima drąsiai teigti, kad ši data sutampa su planuojamu „Volkswagen ID.1“ ir, tiesą sakant, „Volkswagen ID. Cross“ koncepcijos debiutu rinkoje, kuris parodytas Katovicuose.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()