Patikimi? Vokiečiai atskleidė silpniausias populiarių automobilių vietas. Nenuvažiavo net 30 000 km  ()

Vokiečiai atliko ilgalaikius (Dauertest) bandymus, paremtus populiariais automobilių modeliais. Ne visi jie atlaikė išbandymus – rezultatai, kuriuos jie paskelbė, nėra džiuginantys. Reikia pripažinti, kad padėtis nėra gera.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Vauxford (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2019_BMW_218i_Active_Tourer_M_Sport_Automatic_1.5_Front.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Paaiškėjo, jog net populiarūs ir gerai vertinami automobilių modeliai gali nuvilti. Tuo įsitikino vokiečiai, atlikę ilgalaikius važiavimo bandymus – vadinamuosius Dauertest. Jie parodė, kad daugelis automobilių nesugeba įveikti 100 tūkst. kilometrų be rimtų gedimų.

Dauertest – tikras išbandymas automobiliams

Šie bandymai yra didžiulis iššūkis transporto priemonėms. Kodėl? Nes automobiliai turi įveikti 100 tūkst. kilometrų per vienerius metus – atstumą, kurį paprastai nuvažiuoja per kelerius metus.

Tokie bandymai apima važiavimą sudėtingomis sąlygomis: kamščiuose, įvairiomis kelio dangomis, intensyviai eksploatuojant automobilį. Daugeliui modelių tai baigiasi prastai. Net ir „premium“ klasės ar itin patikimais laikomi automobiliai dažnai patenka į sąrašą tų, kurie sukelia daugiausia problemų ir išlaidų.

Kurie modeliai nuvylė ir kodėl

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
2965 4

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 d. pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Tarp automobilių, neatlaikiusių 100 tūkst. kilometrų išbandymo, buvo „Ford Fiesta 1.0 EcoBoost“ – vairo mechanizmo gedimai, skysčių nuotėkiai ir variklio avarijos lėmė prastą rezultatą. Nesėkmingai pasirodė ir „Subaru XV 2.0D“ – pradėjo rūdyti kėbulas, girgždėjo plastikinės dalys, o jėgos agregatas patyrė rimtų problemų.

„Audi Q3 2.0 TDI quattro“ pirmieji gedimai pasireiškė jau po 28 tūkst. km – sugedo lambda zondas, vėliau teko keisti visą pavarų dėžę. „BMW 218i Active Tourer“ testas atskleidė guolių dėvėjimąsi, variklio problemas ir bendrą jėgos agregato būklės blogėjimą – kai kuriais atvejais reikėjo keisti visą variklį. Panaši situacija buvo su „Citroën C4 Cactus PureTech 110“ – rūdys ant kėbulo, užvedimo problemos ir pavarų dėžės gedimas jau po maždaug 30 tūkst. km.

 

Tuo tarpu „Volkswagen Golf 1.4 TSI“, daugelio laikomas patikimumo etalonu, parodė nemažai trūkumų. Bėdos prasidėjo po 37 tūkst. km, o kulminacija – pavarų dėžės gedimas ties 150 tūkst. km riba. Tarp neigiamai įvertintų modelių pateko ir „Chevrolet Orlando“, „BMW i3“, „Ford Grand C-Max“ bei „Suzuki Vitara“.

Išvados ir ką tai reiškia pirkėjams

Vokiečių ekspertų, tarp jų ir žurnalo „Auto Bild“ redakcijos, atlikti tyrimai aiškiai rodo: net automobiliai su gera reputacija gali turėti silpnų vietų, kai susiduria su intensyvia eksploatacija. Kai kurie modeliai, nors ir populiarūs bei dažnai rekomenduojami, gedo jau esant palyginti nedidelei ridai – pasitaikė mechaninių gedimų, korozijos, variklio ir pavarų dėžių problemų.

 

Tiems, kurie svarsto įsigyti naudotą arba palyginti naują automobilį, šių testų rezultatai gali būti itin svarbūs. Prieš perkant verta patikrinti konkretaus automobilio istoriją, aptarnavimo įrašus ir sužinoti, ar jis buvo išbandytas panašiomis sąlygomis. Kartais geriau investuoti daugiau į mažiau populiarų, bet patikimesnį modelį, nei vėliau brangiai mokėti už remontą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()