Galbūt matėte ir jūs. Virš Lietuvos – keistas lėktuvas. Ką jis čia daro?  ()

Virš Lietuvos šią savaitę jau kelias dienas žemame aukštyje sukasi išskirtinio dizaino orlaivis „Piaggio P.180 Avanti“. Vilniaus ir Kauno gyventojai jį galėjo ne tik pamatyti, bet ir išgirsti – lėktuvas skraido vos 1–1,2 kilometro aukštyje, atlikdamas ryškius posūkius danguje.


Piaggio P.180 Avanti
Piaggio P.180 Avanti
© Tibboh, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Piaggio_P-180_Avanti_Rennes_2010_%28cropped%29.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaip praneša „Oro navigacija“, šis italų gamybos orlaivis į Lietuvą atvyko ne turistiniais tikslais – jis tikrina su skrydžių sauga susijusių sistemų veikimą.

„Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose šiuo metu vyksta navigacijos įrenginių, įskaitant prietaisinio tūpimo sistemų (ILS), bandymai“, – teigė „Oro navigacijos“ atstovė Ingrida Daugirdė.

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
4429

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Anot jos, tokie patikrinimai atliekami du kartus per metus ir yra būtini, siekiant užtikrinti, kad antžeminės navigacijos įranga veiktų tiksliai ir atitiktų tarptautinius standartus. Dabartiniai skrydžiai buvo suplanuoti iš anksto, todėl tai – įprasta ir privaloma procedūra.

Planuojama, kad artimiausiomis dienomis „Piaggio P.180 Avanti“ dar dirbs Palangoje, o visus bandymus ketinama užbaigti iki savaitės pabaigos.

Šis orlaivis išsiskiria ne tik savo misija, bet ir konstrukcija. „Piaggio P.180 Avanti“ – vienas greičiausių pasaulyje turbopropelerinių verslo klasės lėktuvų, galintis pasiekti iki 927 km/val. greitį. Lėktuvas turi trijų plokštumų dizainą ir neįprastai sumontuotus variklius su atgal nukreiptais propeleriais. Tokia schema mažina triukšmą kabinoje ir gerina aerodinamiką.

 

Naujas šio modelio lėktuvas kainuoja apie 7 milijonus JAV dolerių, o naudotas – nuo 2 iki 3 milijonų. Pasak Pasaulinės oro sporto federacijos (FAI), „Piaggio P.180 Avanti“ laikomas greičiausiu civiliniu turbopropeleriniu lėktuvu pasaulyje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()