Benzinui artėja finišas. Hibridai auga kaip ant mielių  ()

Jaučia didėjantį spaudimą.



© @Ekrano kopija

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

ES automobilių pramonė spaudžiama iš visų pusių: muitai, Kinijos konkurencija ir brangi perėjimo prie elektromobilių kaina.

Šis sektorius sudaro daugiau nei 7 proc. Europos Sąjungos BVP ir suteikia darbą daugiau nei 13 milijonų žmonių.

ES automobilių sektorius jaučia didėjantį spaudimą

Europos automobilių gamintojai šiuo metu susiduria su vis didesniu spaudimu. Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen susitiko su pramonės lyderiais, kad aptartų automobilių sektoriaus ateitį.

Pramonės padėtį apsunkina Trumpo įvesti muitai, stiprėjanti Kinijos konkurencija bei brangūs reikalavimai, susiję su elektromobilių diegimu.

Sektorius, kuris sudaro daugiau nei 7 % ES bendrojo vidaus produkto ir užtikrina darbą daugiau nei 13 milijonų žmonių, stengiasi išlikti konkurencingas, tuo pačiu metu prisiimdamas milžinišką finansinę naštą, susijusią su perėjimu prie švaresnės, elektrinės mobilumo formos.

ES sprendimai bus lemiami

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
4896

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Ateinančiais mėnesiais priimami Europos Sąjungos sprendimai bus lemtingi, nes jie nulems, ar regiono automobilių sektorius išliks konkurencingas pasaulinėje rinkoje.

Tai ypač svarbu, nes ši pramonė yra viena iš pagrindinių Europos ekonomikos atramų.

Automobilių pardavimai ES skaičiais

Remiantis Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) naujausiais duomenimis, naujų automobilių registracijos ES per pirmuosius septynis 2025 m. mėnesius sumažėjo 0,7 %, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Liepos mėnesį pardavimai išaugo 7,4 %, o „Volkswagen“ ir „Renault“ parodė stiprius rezultatus, tuo tarpu „Stellantis“ rodikliai sumažėjo.

„Tesla“ pranešė apie 40,2 % pardavimų kritimą.

Per pirmuosius septynis 2025 m. mėnesius ES buvo užregistruota daugiau nei milijonas akumuliatorinių elektromobilių.

 

Įkraunami hibridai augo sparčiausiai nuo 2023 m. pradžios, o akumuliatoriniai elektromobiliai pasiekė didžiausią augimą nuo praėjusių metų rugpjūčio, rodo ACEA duomenys.

Trys iš keturių didžiausių ES rinkų, kuriose registruojama daugiau kaip 60 % elektromobilių, fiksavo augimą:

  • Vokietija – +38,4 %,
  • Belgija – +17,6 %,
  • Nyderlandai – +6,5 %.

Bendrai elektromobilių, hibridų ir įkraunamų hibridų registracijos padidėjo atitinkamai 39,1 %, 56,9 % ir 14,3 %, sudarydamos beveik 60 % visų naujų registracijų (palyginti su 51,1 % 2024 m. liepą).

Kinijos BYD vejasi „Teslą“

„Tesla“ pardavimai Europoje smuko 40,2 %, o jos rinkos dalis sumažėjo nuo 1,3 % iki 0,7 %.

Tuo tarpu Kinijos BYD daugiau nei tris kartus padidino pardavimus, pasiekdama 1,2 % rinkos ir pirmą kartą aplenkdama „Teslą“ šiame regione.

Vokiečių gamintojai – labiausiai pažeidžiami

 

Vokietijos automobilių gamintojai yra tarp tų, kurie labiausiai kenčia nuo protekcionistinės prekybos politikos, nes didėjantys muitai didina sąnaudas visoje tiekimo grandinėje.

Ypač „Volkswagen“ susiduria su iššūkiu mažinti perteklinius gamybos pajėgumus ir restruktūrizuoti išlaidas, kad galėtų atsilaikyti prieš Kinijos konkurentus, tokius kaip BYD.

„Mes sveikiname konkurenciją, nes ji skatina inovacijas,“ – teigė „Volkswagen“ atstovas interviu „Euronews“.

„Tačiau akivaizdu, kad Kinijos gamintojai, norėdami veikti Europoje, turi prisitaikyti prie vietos rinkos reikalavimų ir negali tiesiogiai perkelti technologijų iš Kinijos,“ – pridūrė jis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(1)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: