„Volkswagen“ ką tik prarado 1,3 mlrd. eurų. Kas atsitiko ()
Pagrindinis smūgis buvo 4,7 mlrd. eurų nuostolis.
© R-E-AL (talk|contribs|Gallery), CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2010-05-04-VW-T1-1.JPG
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Volkswagen“ grupė pranešė apie 1,3 mlrd. eurų veiklos nuostolį trečiąjį ketvirtį, kurį lėmė brangi „Porsche“ kurso korekcija ir padidėjusios išlaidos dėl JAV tarifų. Bendri automobilių milžinės nuostoliai šiais metais sieks maždaug 5 mlrd. eurų.
Pagrindinis smūgis buvo 4,7 mlrd. eurų nuostolis, susijęs su peržiūrėta „Porsche“ elektromobilių strategija. Po rugsėjį paskelbtų pakeitimų padalinys nusprendė atidėti naujų elektromobilių modelių pristatymą ir sutelkti dėmesį į hibridinius automobilius ir vidaus degimo variklius.
|
„Volkswagen“ finansų direktorius Arno Antlitzas paaiškino, kad mažiausiai 4 mlrd. eurų sudaro tiesioginės tarifų išlaidos, o likusi dalis – sumažėjęs pelnas dėl atsakomųjų priemonių. Pasak jo, bendrovė svarsto galimybę perkelti dalį gamybos į Jungtines Valstijas, kad sumažintų išlaidas.
Po šios naujienos „Volkswagen“ akcijų vertė iš pradžių pakilo 2 %, bet vėliau vėl krito. Bendrovė išlaikė savo visų metų prognozę, tačiau perspėjo, kad ji priklauso nuo stabilaus mikroschemų tiekimo.
A. Antlitzas pažymėjo, kad komponentų trūkumas išlieka pagrindine rizika: „Mes saugome gamybą nuo sutrikimų diena iš dienos ir savaitė iš savaitės.“
Tuo tarpu generalinis direktorius Oliveris Blume'as, kuris vadovavo tiek „Volkswagen“, tiek „Porsche“, paskelbė, kad kitų metų pradžioje pasitrauks iš „Porsche“ generalinio direktoriaus pareigų. Jo vietą užims buvęs „McLaren“ generalinis direktorius Michaelas Leitersas.
