„Ryanair“ vadovas rėžė: „šis prakeiktas dangus nepriklauso prancūzams“ ()
Paveikė daugiau nei 11 milijonų keleivių.
© World Travel & Tourism Council, CC BY 2.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Michael_O%E2%80%99Leary_2015_(cropped).jpg
|
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ryanair“ generalinis direktorius Michaelas O’Leary kandžiai užsipuolė Prancūzijos oro eismo kontrolę, apkaltindamas ją tūkstančių Europos skrydžių sutrikdymu streikų metu.
Michaelas O’Leary niekada nebuvo žinomas dėl savo diplomatijos. Kalbėdamas iš Dublino, „Ryanair“ vadovas aštriai kritikavo Prancūzijos oro eismo kontrolierių streikų sukeltus sutrikimus. „Šis prakeiktas dangus nepriklauso prancūzams“, – pareiškė jis „Telegraph“, atkreipdamas dėmesį į pasikartojančius streikus ir nuolatinį darbuotojų trūkumą civilinėje aviacijoje.
Pasak jo, nuo sausio mėnesio daugiau nei 11 milijonų keleivių nukentėjo nuo „išvengiamų“ vėlavimų ar atšaukimų. Nuo 2023 m. 99 streikų dienos, kaip pranešama, visame žemyne lėmė tūkstančius atšauktų skrydžių. Jis pabrėžė, kad šie sutrikimai yra dar labiau varginantys, nes dauguma šių lėktuvų tiesiog praskrenda virš Prancūzijos nenusileidę.
|
Vien 2025 m. liepos 3 ir 4 d. Prancūzijos oro eismo kontrolierių streikas lėmė 1422 skrydžių atšaukimą ir 3713 kitų skrydžių atidėjimą, o tai paveikė daugiau nei milijoną keleivių. „Eurocontrol“ duomenimis, dėl to į orą išmesta dar 60 000 tonų CO₂ – tai tiesioginė ilgų nukrypimų nuo Prancūzijos oro erdvės pasekmė.
Pigių skrydžių bendrovės vadovas kritikuoja Paryžių už tai, kad jis saugo savo vidaus skrydžius tarptautinių maršrutų sąskaita. „Kai Ispanijos ar Italijos kontrolieriai streikuoja, skrydžiai virš oro uosto yra išlaikomi. Prancūzijoje daroma priešingai: Prancūzijos lėktuvai skrenda, bet kiti lieka ant žemės“, – apgailestauja jis.
„Ryanair“ įkūrė Europos peticiją, surinkusi 2,2 mln. parašų, reikalaudama, kad Europos Komisija įpareigotų tęsti skrydžius virš oro uosto streiko atveju. „Mes nenorime užkirsti kelio Prancūzijos oro eismo kontrolieriams streikuoti; jie turi visas teises tai daryti“, – pripažįsta M. O'Leary. „Tačiau jie turėtų atšaukti skrydžius Prancūzijoje, o ne skrydžius virš jos. Europa privalo apsaugoti keleivius ir tarptautinius skrydžius.“
„Turime apsaugoti skrydžius virš jos nacionalinių streikų metu ir užtikrinti, kad nuo pirmojo rytinio skrydžio būtų pakankamai dispečerių“, – tvirtina Michaelas O'Leary, žadėdamas tęsti savo kampaniją prieš Briuselį ir Paryžių. Tada, ištikimas savo polinkiui provokuoti, jis daro išvadą: „Grąžinkite mums Karališkąjį laivyną iš tų laikų, kai Britanija dar mokėjo daryti viską teisingai.“ Tai menkai užmaskuota mintis, kad Londonas galėtų – arba turėtų – daryti didesnį spaudimą Paryžiui, kad šis nutrauktų nuolatines Prancūzijos oro erdvės blokadas.
