Facebook ketina suteikti 10 mln. JAV dolerių vertės reklamos smulkiems verslininkams (0)
Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ bendradarbiaudamas su JAV Nacionaline nepriklausomo verslo federacija bei JAV pramonės ir prekybos rūmais ketina prisidėti prie smulkiojo verslo augimo šioje šalyje. Nuo kitų metų sausio mėnesio „Facebook“ savo tinkle 200 tūkst. smulkaus verslo įmonių suteiks iš viso 10 mln. dolerių vertės reklamos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Mažosios įmonės yra Amerikos ekonomikos pagrindas ir mes tikime, kad „Facebook“ gali būti puiki jų augimo ir sėkmės skatinimo priemonė“, – spaudai išplatintame pranešime teigė Sherylas Sandbergas, „Facebook“ vyriausiasis vadybininkas.
Minėtos JAV valstybinės institucijos visoje šalyje, taip pat ir internete organizuos įvairius seminarus, kuriuose mokys verslininkus kaip pasiekti bei sudominti potencialius klientus daugiau nei 800 milijonus aktyvių vartotjų turinčiame socialiniame tinkle.
„Facebook“ suteikdama nemokamos reklamos smulkiajam verslui, žinoma, tikisi naudos ir sau. Bendradarbiaudama su verslo interesus atstovaujančiomis įstaigomis korporacija sieks verslininkų lėšas skiriamas reklamai internete pritraukti savo pusėn bei pelnyti pranašumą prieš „Google“, AOL, „Microsoft“ ir „Yahoo“ – ktus stambius šio verslo žaidėjus.
Remdamasis naujausiais rinkos tyrimų bendrovės „eMarketer“ duomenimis, verslo leidinys „Forbes“ pranešė, kad tiek „Google“, tiek „Microsoft“ bendrovių pajamos iš internetinės reklamos rinkos šiais metais augs po 30 %. Tuo tarpu socialinio tinklo „Facebook“ įplaukos, prognozuojama, padidės 68 %.