Norite įsigyti gerą visureigį, bet neturite didelio biudžeto? Šis automobilis – puikus pasirinkimas  ()

Ar jums reikia funkcionalesnės transporto priemonės? Visureigis bus vienas pirmųjų pasirinkimų, kuris ateis į galvą.


Nissan Qashqai
Nissan Qashqai
© Alexander-93, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2024_Nissan_Qashqai_e-Power_IMG_2187.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ar vertinate patogų ir erdvų saloną su didele bagažine, o gal tiesiog sekate dabartines tendencijas? Galiausiai, jūsų sprendimo priežastys nesvarbios – visureigiai (SUV) šiuo metu yra populiariausias segmentas rinkoje, ir ne be reikalo. Jei norite gero automobilio, bet nenorite permokėti tai gali būti jūsų pasirinkimas.

Puikus visureigis už mažą kainą – tobulas pasirinkimas?

Kai kurie gamintojai rimtai tyrinėti visureigius pradėjo tūkstantmečio sandūroje. Pamažu atsirado nauji dizainai, kurie pamažu įgavo populiarumą. Pačią šio segmento pradžią žymėjo laikotarpis, kai tokie automobiliai buvo siejami su kažkuo prabangiu – automobiliai verslininkams ir sėkmingiems asmenims. Jie buvo gerai įrengti ir apdirbti aukštos kokybės medžiagomis, turėjo didelius, galingus variklius... ir jokiu būdu nebuvo pigiausias pasirinkimas. „Nissan“ šiose lenktynėse dalyvavo beveik nuo pat pradžių. Tačiau šis konkretus modelis visiškai pakeitė rinkos suvokimą.

[Kuponai] „Jis lenkia net ir šveicarus!“ Pasaulinė sensacija, laimėjusi laikrodžių „Oskarus“. Spec. pasiūlymai technologijos.lt skaitytojams (Video)
2118 1

Šių laikrodžių galima įsigyti daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje, jais pasitiki virš 500 000 naudotojų. Pelnė net 17 tarptautinių dizaino apdovanojimų, tarp kurių ir laikrodininkystės „Oskarai“. Žiniasklaidos ir apžvalgininkų išliaupsinti modeliai, apie kuriuos greičiausiai net negirdėjote.

Išsamiau

„Nissan Qashqai“ debiutavo 2006 m. Tai buvo laikotarpis, kai gamintojai vis labiau kūrė savo visureigius, tačiau iki absoliutaus „bumo“ etapo dar buvo toli gražu. „Qashqai“ tam tikra prasme sukėlė rinkos revoliuciją. Tai buvo tiltas tarp miesto automobilio ir didelio visureigio. Tai, ką šiandien vadintume krosoveriu. Tai buvo kompaktiškas automobilis – viena vertus, „Nissan“ buvo gana didelis, erdvus, turėjo didelę bagažinę ir pasiūlė aukštą vairavimo padėtį. Kita vertus, jis buvo manevringas, ekonomiškas ir praktiškas – tai buvo tiesiog aukso vidurys, tobulas kompromisas.

Kainos šiandien įspūdingos

 

Pristatymo metu „Nissan Qashqai“ atrodė nepaprastai moderniai. Iš karto buvo galima pajusti jo tvirtą konstrukcijos kokybę. Jis buvo erdvus, funkcionalus ir gerai įrengtas. Jame buvo aukščiausio lygio saugumas ir pažangiausios technologijos. Jis įkūnijo garsųjį japonišką patvarumą ir patikimumą. „Qashqai“ ne tik puikiai atitiko kliento skonį, bet ir pasirodė – tiesiogine prasme – pačiu tinkamiausiu laiku. Ir nors jis vis dar buvo laikomas prabangiu automobiliu, jis buvo žymiai pigesnis ir todėl prieinamesnis nei kiti visureigiai.

 

Modelis buvo pristatytas su gana plačia variklių gama. Benzininiai variantai apėmė 1,6 ir 2,0 agregatus, kurių galia svyravo nuo 115 iki 141 arklio galių. Iš pradžių dyzeliniai varikliai svyravo nuo 1,5 iki 2,0, o galia – nuo ​​106 iki 150 arklio galių. Viena vertus, šie varikliai vis dar buvo gana dinamiški, tačiau, kita vertus, jie buvo labai ekonomiški degalų sąnaudų atžvilgiu.

Dar kartą pakartosime tuos pačius žodžius – tai puikus kompromisas. Šiandien labai platus pasirinkimas prasideda nuo 3000–4000 eurų kainų intervalo. Čia galite rasti būtent tai, ko ieškote.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(1)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()