„Lėktuvai nenaudoja degalų!“ Kuo iš tikrųjų pildomi milžiniškų orlaivių sparnai?  ()

Jokių degalų lėktuvams nereikia.



© Malokkii (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Emirates_Airbus_A380-842_A6-EUD.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Na gerai, lėktuvai degina degalus. Labai daug degalų. Vis dėlto internete sklando keista sąmokslo teorija, teigianti, kad jie to nedaro. Žmonės mano, kad lėktuvai aviacinius degalus naudoja tik iš pat pradžių, paleisdami variklius, arba jų nenaudoja išvis. O tos autocisternos, kurias matote oro uostuose, į sparnus pumpuoja visai kitą skystį.

Kai kurias sąmokslo teorijas galima suprasti. Jos nebūtinai seka mums  įprastą mokslo logiką, bet bent jau seka kokią nors logiką. Žmonijos valdžios struktūros yra labai korumpuotos, kas žino, ką jos slepia. Bet kai kurios sąmokslo teorijos yra tiesiog keistos.

Pavyzdžiui, ar esate girdėję apie „didįjį reaktyvinio kuro sąmokslą“? Šios sąmokslo teorijos palaikytojai teigia, kad lėktuvai nenaudoja degalų. Ar bent jau beveik jų nenaudoja. Jie teigia, kad įrodymai yra prieš visų mūsų akis. Jų manymu, tos autocisternos nėra pakankamai didelės, kad pripildytų didžiuosius lėktuvus. Be to, sparnai nėra pakankamai dideli, kad išlaikytų tiek daug degalų. Galiausiai, kodėl negirdime teliuškavimo?

[EU+Kuponai] Būtinas daiktas turintiems automobilį ir mėgstantiems keliauti. Aukščiausios klasės dyzeliniai oro šildytuvai
1

Nuostabiai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Štai dviaukštis milžinas „Airbus A380“ su savimi gali pasiimti daugiau nei 320 000 litrų reaktyvinių degalų. Kur?!  Kiek sunkvežimių reikėtų jam pripildyti? Kiek laiko tai užtruktų? Neįmanoma!

Šios sąmokslo teorijos šalininkai teigia, kad iš tikrųjų reaktyviniai varikliai yra varomi suslėgto oro. Jie mini austrų išradėją Viktorą Schaubergerį, kuris gyrėsi, kad sukūrė (ir užpatentavo) tokį oro srautų pagalba veikiantį variklį, kuriam beveik nereikia degalų. Žmonės teigia, kad kažkas kažkur turi technologijas, kurios lėktuvams leidžia skraidyti beveik nenaudojant degalų, bet tos technologijos yra slepiamos nuo žmonių. Ir apie jas nežino net, pavyzdžiui, pilotai.

 

Galiausiai, tos autocisternos veža ne degalus, o „chemtreilų skystį“ – kažkokį danguje purškiamą skystį, kuris padeda kontroliuoti orus. O gal ir mintis ar sveikatą.

Tai yra viena keisčiausių sąmokslo teorijų internete. Iš tikrųjų, tiesa yra daug paprastesnė nei daug kas norėtų manyti. Reaktyvinių variklių degalai (labai artimi žibalui, beje) yra saugomi milžiniškose saugyklose ir oro uosto teritorijoje skirstomi ne tik sunkvežimiais, bet ir požeminiais vamzdynais. Lėktuvai ne visada pildomi degalais prieš keleivių akis. O A380 degalų kiekis nėra toks jau įspūdingas, kai supranti visą sistemą. Šis lėktuvas turi 11 degalų bakų, o 320 000 litrų degalų telpa maždaug 6-8 didelėse autocisternose (vėlgi, degalai keliauja ir vamzdynais). Lėktuvai retai visiškai užpildomi.

 

Juokingiausiai skamba spėlionės, kodėl degalų negalima išgirsti. Kas girdi degalus automobilyje ar autobuse?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()