Japonijos milžinė negamins elektromobilių? Gamintojas turi kitų planų ()
Vis daugiau gamintojų atsisako elektromobilų ir iš naujo investuoja į vidaus degimo variklių kūrimą.
© Ekrano kopija | https://x.com/oriba080/status/1946155550515003744/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pavyzdžiui, „Subaru“ paskelbė apie savo planų peržiūrą dėl mažėjančios elektromobilių paklausos ir sudėtingos tarifų situacijos tarptautinėse rinkose. Ar tai reiškia, kad „Solterra“, „Trailseeker“ ir „Uncharted“ modeliai bus paskutiniai šio prekės ženklo nulinės emisijos automobiliai?
Automobilių sektoriuje jau seniai mažėja susidomėjimas elektromobiliais, todėl kyla pastebimų gamybos problemų. Analitikai rodo, kad nulinės emisijos transporto priemonių gamyba išlieka gerokai mažesnė nei iš pradžių tikėtasi, ir vis daugiau gamintojų skelbia apie savo plėtros strategijų koregavimą.
Geras pavyzdys yra „Mercedes“, kuri šių metų vasarį paskelbė apie visiško elektrifikavimo atsisakymą ir hibridinių bei įkraunamų variklių kūrimą. Panašiai pasisakė ir „Volkswagen“ generalinis direktorius Thomas Schafer, o „Jaguar Land Rover“ taip pat paskelbė apie elektromobilių planų mažinimą. Dabar yra ženklų, kad „Subaru“ gali pasekti šiuo pavyzdžiu.
|
Bent jau taip neseniai vykusiame pajamų konferenciniame pokalbyje teigė „Subaru“ generalinis direktorius Atsushi Osaki. Jis patvirtino, kad bendrovė ketina iš naujo įvertinti investicijų į masinę elektromobilių gamybą tempą ir laiką. Tai reiškia 9,8 mlrd. dolerių, kuriuos „Subaru“ planuoja skirti elektromobilumo plėtrai iki 2030 m. Iš šios bendros sumos maždaug 1,9 mlrd. dolerių jau investuota į partnerystę su „Toyota“ dėl bendro elektromobilių platformų kūrimo ir dalijimosi jomis.
Šaltinio teigimu, Osaki paskelbti pakeitimai neturėtų paveikti dabartinių ir paskelbtų modelių, sukurtų kartu su „Toyota“ – „Subaru Solterra“, „Subaru Uncharted“ ir „Subaru Trailseeker“. Tai gali nepasireikšti keturiems visiškai elektra varomiems modeliams, kuriuos „Subaru“ planavo kurti savarankiškai. Šie automobiliai turėjo būti pradėti pardavinėti 2028 m., todėl subkompaktiškų automobilių segmente, kuriame prekės ženklas konkuruoja tarptautiniu mastu, bus visiškai elektrifikuota. Tačiau šiuo metu jų ateitis lieka neaiški.
Teigiama, kad požiūrio pakeitimo priežastis – mažėjanti elektromobilių paklausa ir sudėtinga tarifų situacija tarptautinėse rinkose. „Subaru“ jau seniai siekia sumažinti sąnaudas ir pagerinti pelningumą, todėl milijardų dolerių investicijos į vis dar neaiškią elektromobilių rinką gali būti rizikingos.
Vietoj to, sekdamas kitų gamintojų pavyzdžiu, japonų prekės ženklas planuoja skirti dalį savo išteklių hibridinių sistemų, kurios jau kurį laiką demonstruoja įspūdingą pardavimų augimą, kūrimui. Analitikai prognozuoja, kad „Subaru“ gali išplėsti savo asortimentą, įtraukdama įkraunamus hibridus su ilgesniu nuvažiuojamu atstumu.
