Tai buvo neišvengiama. Ne visi Kinijos automobilių gamintojai tai išgyvens  ()

Tokios permainos gali pakeisti automobilių pramonės žaidimo taisykles.



© Joenomias (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/car-electric-car-hybrid-car-3117778/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Foxconn“, žinomas dėl elektronikos gamybos ir bendradarbiavimo su automobilių gamintojais, paskelbė planą per artimiausius 3–5 metus kasmet investuoti iki 3 mlrd. JAV dolerių į dirbtinį intelektą. Ir tai – tik dalis platesnės transformacijos.

Taivano bendrovė „Foxconn“, viena didžiausių pasaulyje elektronikos gamintojų pagal užsakymą, pastebi sparčiai augant savo tinklų ir duomenų saugojimo padalinį, apimantį ir DI serverius. Pasak įmonės vadovo Youngo Liu, šis segmentas jau du ketvirčius iš eilės generuoja didesnes pajamas nei tradicinė vartotojų elektronika. Tokie pajamų struktūros pokyčiai rodo, kad „Foxconn“ vis labiau orientuojasi į duomenų centrus ir su DI susijusias paslaugas. Todėl investicijos į infrastruktūrą ir DI technologijų plėtrą per ateinančius trejus–penkerius metus sudarys daugiau nei pusę kasmetinių „Foxconn“ kapitalo išlaidų, kurios siekia apie 5 mlrd. dolerių.

Krizė Kinijos elektromobilių rinkoje

[EU+Kuponai] 2 kartus pigiau nei Lietuvoje! Aukščiausios klasės kabelių nužievinimo mašinos. Paskutiniai vienetai (Video)
1840

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

12 mėn. garantija

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Kalbėdamas apie verslo modelio pokyčius ir didžiules investicijas į DI, Youngas Liu taip pat neslepia augančio skepticizmo Kinijos elektromobilių rinkos atžvilgiu. Kaip jis teigė „Reuters“, Kinijos EV rinka šiuo metu yra pernelyg prisotinta, o daugelis startuolių, investavusių į elektrines transporto priemones, patiria nuostolių. Pasak „Foxconn“ vadovo, šios problemos, kartu su ribota valstybės parama, gali lemti Kinijos elektromobilių rinkos pertvarką.

 

Tokios permainos gali pakeisti automobilių pramonės žaidimo taisykles. „Foxconn“ prognozuoja, kad automobilių gamintojai vis dažniau ieškos gamybos partnerių (outsourcingo), panašiai kaip tai vyko asmeninių kompiuterių eros pradžioje. Bendrovė jau anksčiau buvo užsiminusi apie savo pasaulinių EV tikslų atidėjimą, įskaitant planuotą 5 proc. rinkos dalį iki 2025 metų.

„Foxconn“ domisi Japonijos rinka

 

Nors „Foxconn“ ir toliau mato elektromobilių potencialą, jos skaičiavimai rodo, kad daugelis dabartinių bendrovių gali neatlaikyti konkurencijos bangos, todėl mažesniems Kinijos automobilių gamintojams gresia konsolidacija. Įdomu tai, kad „Foxconn“ veda derybas su Japonijos vyriausybe dėl investicijų tiek į dirbtinį intelektą, tiek į elektromobilius. Youngas Liu pabrėžia, kad duomenų suverenitetui užtikrinti itin svarbi bus vietinė DI sistemų gamyba. Įsitraukimas į Japonijos rinką galėtų padėti „Foxconn“ kurti labiau subalansuotą ir geografiškai diversifikuotą verslą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: