Tikri rūdžių kibirai. Automobilių reitingas. Geriau jų venkite  ()

Bet kokią mechaninę problemą galima išspręsti didesne ar mažesne kaina.


Asociatyvi nuotrauka
Asociatyvi nuotrauka
© Public Domain Pictures | https://www.publicdomainpictures.net/en/view-image.php?image=57178&picture=old-rusty-car

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tačiau jei automobilis smarkiai rūdija, jo dienos suskaičiuotos. Žinoma, galite jį laikinai sutvarkyti, bet surūdijusio automobilio išgelbėti nepavyks. Štai kodėl taip svarbu žinoti, kurie modeliai rūdija, o kurie ne.

Rūdys yra ne tik estetinė problema. Suvirinimo siūlių, šoninių sijų ir lonžeronų korozija daro didelę įtaką kėbulo standumui ir keleivių apsaugai avarijos atveju.

Švedijos automobilių žurnalas „Vi Bilägare“ šią temą nagrinėja jau daugiau nei 30 metų. Skandinavijoje, garsėjančioje šaltomis žiemomis, transporto priemonių apsaugos nuo korozijos tema yra ypač svarbi. 1989 m. redakcijos komanda pradėjo bendradarbiauti su Stokholme įsikūrusia bendrove „Rostskyddsmetoder“, kuri specializuojasi korozijos apsaugos technologijų tyrimuose.

Rezultatas – nepriklausomų redakcinių bandymų rezultatai. Nuo Skandinavijos bandymų pradžios švedai tokiu būdu sėkmingai išbandė daugiau nei 500 transporto priemonių.

Į „Vi Bilägare“ redakciją bandymams atvežti automobiliai taip pat perduodami „Rostskyddsmetoder“ mokslininkams. Jie daugiausia dėmesio skiria korozijos apsaugos kokybei tose vietose, į kurias joks automobilių žurnalistas nepažvelgtų. Endoskopu jie apžiūri dažų atplaišas ir visas kėbulo plokštes, ypatingą dėmesį skirdami uždariems profiliams.

[„Black Friday“ mega pasiūlymas] 200+ šalių! Viena geriausių eSIM paslaugų pasaulyje. Lietuvių „Saily“ + „NordVPN“ dovanų (Video)
3513

„Saily“ yra viena geriausių eSIM paslaugų pasaulyje, kuri suteikia gausa galimybių už ko gero geriausią kainą visoje rinkoje. Visame pasaulyje žinoma lietuvių kompanija mūsų skaitytojams turi specialių pasiūlymų.

Išsamiau

Jie taip pat tikrina mastikų, drenažo sistemų, cheminių dangų kokybę ir konstrukcinių elementų „medžiagų savybes“.

Ekspertai vertina, ar drenažo angų išdėstymas užtikrina tinkamą vandens nutekėjimą ir ar gamyklos apsaugos priemonės tinkamai apsaugo konstrukcinius elementus.

Kalbant apie „medžiagos savybes“, jie taip pat gali numatyti jų ilgaamžiškumą. Pavyzdžiui, jie gali nustatyti, kiek laiko gamykloje užtepta mastika ar vaškai išliks „skysti“ ir kiek laiko užtruks, kol gamykloje užtepti konservantai įtrūks ir taps laidūs drėgmei.

Kurių gamintojų automobiliai yra linkę rūdyti?

Dabartinis gamintojų reitingo vidurkis yra 3,1 taško iš 5 galimų. Įdomu tai, kad „Volvo“ surinko mažiau nei vidutiniškai (3,0 taško). Kiti gamantojai – „Alfa Romeo“ (3,0 taško), „Kia“/„Hyundai“ (2,9 taško) ir „Peugeot“ bei „Opel“ (2,6 taško).

Pastaruoju metu „Mazda“ automobilių antikorozinės apsaugos lygis pastebimai pagerėjo, tačiau 2,3 ​​vidurkiu vis dar nėra priežasčių didžiuotis.

 

Automobilių markės su geriausia apsauga nuo korozijos:

  • Porsche – 5 taškai
  • Jaguar – 4,7
  • Nio – 4,5
  • BMW – 4,1
  • Audi – 4.0
  • Mini – 4.0
  • Mercedes – 3.9
  • Renault – 3,7
  • Volkswagen – 3.6
  • Seat – 3,6

Automobilių markės su blogiausia apsauga nuo korozijos:

  • Ford – 2,2
  • Toyota – 2,2
  • DS – 2,0
  • Fiat – 2,0
  • Hongqi – 2,0
  • Lynk & Co – 2,0
  • Mitsubishi – 2,0
  • Range Rover – 2,0
  • Subaru – 2,0
  • Suzuki – 2,0
  • Honda – 1,8

Antikorozinė apsauga senesniuose automobiliuose

Švedai taip pat pateikia senesnių modelių – net 15 ar 20 metų – analizės rezultatus.

Išsamesni rezultatai pateikiami toliau:

Alfa Romeo:

  • 159 (2006) –  1 taškas

Citroën:

  • C3 (2002–2003) – 2 taškai
  • C4 Cactus (2014) – 2 taškai
  • C4 Picasso/Grand Picasso (2008–2009) – 2 taškai
  • DC3 (2010) – 2 taškai

 

Fiat:

  • 500 (2008) – 2 taškai
  • 500L (2013) – 2 taškai
  • Bravo (2008) – 2 taškai
  • Doblo (2003) – 1 taškas
  • Grande Punto (2006) – 2 taškai
  • Panda – 2 taškai

Honda:

  • Accord (2002–2006) – 2 taškai
  • Accord Tourer (2008) – 2 taškai
  • Civic Hybrid (2005–2006) – 2 taškai
  • Civic (2011–2012) – 2 taškai
  • Civic Tourer (2013–2014) – 2 taškai
  • CR-V (2002–2013) – 2 taškai
  • Insight (2009) – 2 taškai
  • Jazz (2001) – 2 taškai

Jeep:

  • Cherokee (2012–2015) – 1 taškas

Lexus:

  • IS (2005–2006) – 2 taškai
  • IS (2013–2014) – 2 taškai
  • NX 300h (2014–2015) – 2 taškai

Mazda:

  • 2 (2007) – 2 taškai
  • 3 (2008-2011) – 2 balai
  • 3 (2003) – 2 taškai
  • 5 (2005) – 2 taškai
  • 6 (2002-2009) – 2 balai
  • 6 universalas (2007–2011) – 2 taškai
  • 6 universalas (2012–2015) – 2 taškai

 

Tęsinys kitame puslapyje:




Mitsubishi:

  • ASX (2010) – 2 taškai
  • Colt (2002–2009) – 2 taškai
  • Lancer (2008) – 2 taškai
  • Outlander (2013) – 2 taškai
  • Outlander PHEV (2013–2015) – 2 taškai
  • Space Star (2012–2013) – 2 taškai

Nissan:

  • Juke (2011) – 2 taškai
  • Micra (2003) – 2 taškai
  • Micra (2011) – 2 taškai
  • Note (2013) – 2 taškai
  • Qashqai (2007) – 2 taškai
  • Qashqai (2014) – 2 taškai
  • X-Trail (2007) – 2 taškai

Peugeot:

  • 1007 (2005) – 1 taškas
  • 108 (2014) – 2 taškai
  • 207 (2006) – 2 taškai
  • 208 (2013) – 2 taškai
  • 508 (2013) – 2 taškai
  • 508 SW (2011) – 2 taškai
  • 2008 (2013) – 2 taškai
  • 4007 (2008) – 1 taškas
  • 5008 (2010) – 2 taškai
  • Partner (2008) – 2 taškai

 

Subaru:

  • Forester (2008) – 2 taškai
  • Forester (2013) – 2 taškai
  • Impreza (2007) – 2 taškai
  • Justy (2007) – 2 taškai
  • Legacy (2003–2004) – 1 taškas
  • Outback (2007) – 2 taškai
  • Outback (2009–2013) – 2 taškai
  • Outback (2015) – 2 taškai

Suzuki:

  • Swift (2005) – 2 taškai
  • Swift (2011) – 2 taškai
  • SX4 S-Cross (2013) – 2 taškai
  • Vitara (2015) – 2 taškai

Toyota:

  • Auris (2007) – 2 taškai
  • Auris Sports Tourer (2013) – 2 taškai
  • Avensis (2009) – 2 taškai
  • Aygo (2005) – 2 taškai
  • Aygo (2005–2013) – 1 taškas
  • Corolla Verso (2004) – 2 taškai
  • Prius (2004) – 2 taškai
  • Prius (2009) – 2 taškai
  • Prius (2013) – 2 taškai
  • RAV4 (2013) – 2 taškai
  • RAV4 (2006) – 2 taškai
  • Verso (2009–2013) – 2 taškai
  • Yaris (2005–2009) 2 taškai
  • Yaris (2013) – 2 taškai

Japoniški automobiliai rūdija labiau nei kiti

 

Kaip aiškina „Rostskyddsmetoder“ atstovai, Japonijos gamintojai dažydami kėbulus daugiausia naudoja gruntus ir cheminę apsaugą, o Europos gamintojai renkasi uždarus profilius užpildyti vašku ir klasikiniu galvanizavimu. Galiausiai tai užtikrina žymiai geresnę apsaugą nuo korozijos, vien dėl didesnio atsparumo mechaniniams pažeidimams.

Būtent dėl ​​šios priežasties daugelis „Honda“, „Mazda“, „Toyota“, „Subaru“ ir „Suzuki“ klientų, juos įsigiję, visiškai pagrįstai nusprendžia savo transporto priemonėms pasirūpinti papildoma antikorozine apsauga.

Naujesnių automobilių atveju problema yra plastikinių dangčių arba veltinio garso izoliacijos naudojimas, nes jose kaupiasi drėgmė ir, anot ekspertų, gali atsirasti rūdžių. Todėl tinkamas automobilio konservavimas turėtų apimti visų tokių dangčių pašalinimą ir tokių vietų apsaugą preparatais, kurie kuo ilgiau išliks „skysti“ ir nebus linkę įtrūkti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()