Viena blogiausių markių. Japoniškas automobilis, kurio reikėtų vengti  ()

Šis automobilių prekės ženklas siejamas su daugybe skandalų ir prasta reputacija.


Mitsubishi i-MiEV
Mitsubishi i-MiEV
© DestinationFearFan, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2013_Mitsubishi_i-MiEV_front.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Japonijos automobilių prekės ženklai, tokie kaip „Toyota“ ir „Honda“, reguliariai užima pirmąsias pardavimų vietas ir turi patenkintų klientų. Net „Subaru“ ir „Mazda“ puikiai susikūrė savo identitetą ir sukūrė lojalių klientų bazę. Tačiau yra vienas prekės ženklas, kuris laikosi ant plauko.

Kalbame apie „Mitsubishi“, kuri ir toliau kenčia nuo skandalų, suprastėjusios reputacijos, mažos perpardavimo vertės ir įdomių pasiūlymų trūkumo.

Ekspertų teigimu, „Mitsubishi“ tarptautiniu mastu turėjo patikimo, technologiškai sudėtingų automobilių gamintojo reputaciją, pagrįstą tokiais visureigiais kaip „Pajero“, taip pat ankstyvaisiais ralio hitais su tokiais automobiliais kaip „Colt Galant“.

Tačiau net ir tuo metu, kai „Mitsubishi“ ir toliau traukė entuziastus, prekės ženklas pradėjo susidurti su finansiniais sunkumais. XXI a. pradžioje, neturėdama išteklių, produktų linijos ar reputacijos, kad galėtų konkuruoti su „Toyota“ ar „Honda“, „Mitsubishi“ pradėjo agresyvią programą, skirtą pirkėjams su žemu kredito reitingu, siūlydama tokius dalykus kaip finansavimo programos be pradinio įnašo ir atidėti mokėjimai. Tai ne tik neatnešė įmonei finansinės sėkmės, bet ir ilgainiui pakenkė prekės ženklo ir jos prekybos atstovų reputacijai.

Prekės ženklo nuosmukio laikotarpis

Vau! Šis dulkių siurblys robotas veikia netgi su AI, ir yra totaliai vertas įsigyti - pamiršite grindų valymo rūpesčius (MOVA P50 Pro Ultra APŽVALGA)
3343 4

Tai yra geriausias mano kada nors išbandytas dulkių siurblys-robotas, su eile pažangių AI funkcijų ir neįtikėtinų galimybių, kurios, tiesą pasakius, net nežinojau kad šiuo metu jau egzistuoja tokios rūšies gaminiuose.

Išsamiau

„Mitsubishi Motors“ tikriausiai niekada nebuvo skirta tapti tokia atsidavusia automobilių milžine, kokia yra „Toyota“.

„Mitsubishi“ bandė pernelyg plėsti savo veiklą, niekada nerasdama sėkmingo sprendimo, kaip tai padarė „Subaru“ su savo visų varančiųjų ratų krosoveriais.

 

Bendrovė taip pat sukūrė mažytį, neįprastos išvaizdos elektromobilį „Mitsubishi i-MiEV“, kuris pasirodė 2009 m. ir buvo parduodamas nedideliais kiekiais.

Nors pagal šiandienos elektromobilių standartus tai buvo savotiškas pokštas, šis mažas automobilis tam tikra prasme pranoko savo laiką. Tačiau, kita vertus, „Mitsubishi“ nesugebėjo pasinaudoti savo pranašumu šioje ankstyvojoje elektromobilių erdvėje, kad sukurtų automobilius, kurie būtų konkurencingi po penkerių ar dešimties metų, kai elektromobilių judėjimas iš tikrųjų įsibėgėjo. Tai buvo dar viena praleista galimybė prekės ženklo istorijoje.

Padėtį dar labiau pablogino skandalai 2000-aisiais ir 2010-aisiais, būtent saugos defektų slėpimas ir vėliau degalų taupymo bandymų duomenų klastojimas.

Tai tik pablogino „Mitsubishi“ įvaizdį tiek šalies viduje, tiek tarptautiniu mastu. Kalbant apie skandalus, negalima kalbėti apie dabartinę „Mitsubishi“ būklę nepaminint „Nissan“. „Nissan“ įsigijo kontrolinį „Mitsubishi“ bendrovės akcijų paketą dar 2016 m., tačiau užuot sustiprinusi abu prekės ženklus, situacija jiems, regis, tik pablogėjo.

 

Po pirkimo „Nissan“ susidūrė su savo problemomis, kurios tęsiasi iki šiol, įskaitant didelį korupcijos skandalą ir buvusio bendrovės generalinio direktoriaus areštą.

Tuo pačiu metu ekspertai teigia, kad ne dabartiniai „Mitsubishi“ automobiliai yra itin blogi, tačiau, lyginant su tokiais japoniškais konkurentais kaip „Subaru“ ir „Mazda“, ši markė yra viena „blogiausių“ dėl „dramatiškos, neišvengiamos realybės, kaip žemai jie nukrito kaip įmonė ir visuomenės akyse“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()