160 keleivių. Rusų lėktuvas lūžta ore ()
Bus priversti nutraukti bent 200 „Boeing“ ir „Airbus“ orlaivių eksploataciją.
© Fedor Leukhin, CC BY-SA 2.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Aeroflot_-_Russian_Airlines,_Boeing_777-300ER,_VP-BGC.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Iki 2030 m. Rusijos vežėjai bus priversti nutraukti šimtų „Boeing“ ir „Airbus“ lėktuvų eksploataciją.
„Aeroflot“ lėktuvas, skridęs iš Irkutsko į Maskvą buvo priverstas atlikti avarinį nusileidimą Permės Bolšoje Savino oro uoste. Apie tai pranešė „The Moscow Times“, remdamasis Rusijos oro linijų spaudos tarnyba.
Minimas orlaivis buvo SU-1563, kuriame buvo 158 keleiviai. Kapitonas nusprendė atlikti neplanuotą nusileidimą dėl padidėjusių degalų sąnaudų požymių, kurie gali rodyti galimą nuotėkį.
Lėktuvas nusileido normaliai, po to iš Maskvos į Permę buvo išsiųstas atsarginis orlaivis.
|
„The Moscow Times“ primena, kad tai toli gražu ne pirmas toks incidentas pastaruoju metu.
Anksčiau šiais metais panašus incidentas įvyko su „Aeroflot“ SU 2131 reisu, skrendant iš Stambulo į Maskvą. Lėktuvas avariniu būdu nusileido Astrachanėje dėl techninio gedimo.
Kovą „Aeroflot“ lėktuvas „Airbus A320“ atliko avarinį nusileidimą Saratovo Gagarino oro uoste, gavęs signalą apie galimą dehermetizaciją.
Balandžio mėnesį sugedo dar vienas „Aeroflot“ lėktuvas, skridęs iš Maskvos į Denpasarą, kapitonas paprašė avarinio nusileidimo Šeremetjevo oro uoste dėl variklio gedimo.
Anksčiau buvo pranešta, kad per pirmuosius 11 praėjusių metų mėnesių Rusijoje užregistruoti 208 oro incidentai. Tai 25 % daugiau nei ankstesniais metais. Beveik pusė incidentų buvo susiję su variklių gedimais arba važiuoklės sutrikimais.
Augantis avarijų skaičius siejamas su Rusijos ir Ukrainos karo pradžia ir sankcijų įvedimu, kurios gerokai pablogino Rusijos orlaivių parko techninę būklę. Šiuo metu pagerėjimo požymių nematyti.
Anksčiau „Rostec“ generalinis direktorius Sergejus Čemezovas pareiškė, kad iki 2030 m. Rusijos vežėjai bus priversti nutraukti bent 200 „Boeing“ ir „Airbus“ orlaivių eksploataciją dėl techninės priežiūros ir atsarginių dalių trūkumo.
Šių orlaivių nėra kuo pakeisti – bandymai sukurti visavertį Vakarų orlaivių pakaitalą žlugo.
Naujieji Rusijos lėktuvai yra ne tik neišbaigti, bet ir labai brangūs. Anksčiau buvo pranešta, kad flagmano MS-21 keleivinio orlaivio kaina viršijo 95 mln. JAV dolerių (tai yra net daugiau nei kai kurių Vakarų orlaivių).
Rusai bando pradėti gaminti, tiesą sakant, archajišką Tu-214, kuris yra šiek tiek patobulinta sovietinio Tu-204 iš devintojo dešimtmečio versija.
