Su visais žmonėmis. Rusai neteko labai reto lėktuvo  ()

Rusijoje įvyko didelio lėktuvo katastrofa.



© Oleg V. Belyakov - AirTeamImages (CC BY-SA 3.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Antonov_An-22_on_final_approach#/media/File:Antonov_An-22A_Antei,_Russia_-_Air_Force_AN1574386.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gruodžio 9-osios rytą Rusijos socialiniai tinklai suspindo pranešimais apie didelio lėktuvo sudužimą Ivanovsko srityje. Rusai iš karto pripažino, kad tai buvo karinis lėktuvas – ši žinia nuskambėjo su atodūsiu, nes komercinės aviacijos saugumo situacija Rusijoje šiuo metu yra prasta. Vėliau paaiškėjo, kad sudužo „Antonov An-22“ – labai didelis ir labai retas transportinis lėktuvas. Žuvo visi 7 įgulos nariai.

„Antonov An-22 Antei“ – didžiausias turbopropelerinis lėktuvas pasaulyje. Šis milžinas pirmam skrydžiui pakilo 1965 metais ir iš karto prisistatė Paryžiaus aviacijos parodoje. Tada tai buvo įspūdingų galimybių lėktuvas.

[EU+Kuponai] Pirkėjai sužavėti. „Labiau nei pateisina lūkesčius. Nuostabi kokybė. Su lazeriniu kreiptuvu. Ir dar tokia kaina.“ Būtinas „pasidaryk pats“ entuziastams ir profesionalams
2596 2

Žemiausios kainos istorijoje

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

An-22 ilgis siekia beveik 58 metrus, sparnų plotis – 64,4 m. Jo įgulą įprastai sudaro 5-6 žmonės, nors 7 žmonių buvimas tame lėktuve, kuris sudužo Rusijoje, nestebina. Pirmyn An-22 traukia keturi turbopropeleriniai varikliai su kontrarotaciniais (priešsukiniais) propeleriais. An-22 važiuoklė ir fiuzeliažas buvo sukurti taip, kad lėktuvas galėtų lengvai naudotis neasfaltuotais takais – jis gali be didesnių problemų tūpti ant žvyro.

Maksimalus An-22 krovinio svoris siekia 80 tonų. Šio lėktuvo krovinių skyrius buvo suprojektuotas taip, kad jame tilptų keturi BMD-1 šarvuočiai. Arba, jei reikia, 28-29 keleiviai. Nešdamas maksimaliai sunkų svorį An-22 gali nuskristi tik 5000 km, bet jei jo krovinių skyriuje yra tik 45 tonos, jis gali nulėkti daugiau nei dvigubai toliau. An-22 išvysto maksimalų 740 km/val. greitį.

 

„Antonov An-22 Antei“ yra labai retas lėktuvas. Ir gana senas. Iš viso, 1966-1976 metais buvo pagaminti tik 68 An-22 orlaiviai. Jau kurį laiką Rusija yra vienintelė jų naudotoja, bet ir ji turėjo tik 3 veikiančius tokius lėktuvus. Dar vieną turėjo ir Ukraina, bet jis buvo stipriai apgadintas mūšiuose 2022 metų vasarį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(17)
(0)
(17)

Komentarai ()