„Šokas automobilių salonuose.“ Kodėl po trejų metų kainos privers nualpti?  ()

Tyliai priėmė naujus reglamentus.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© nguyendungk51 (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/photos/mclaren-720s-new-car-2317538/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Komentaro autorius – Paweł Grabowski, patyręs lenkų technologijų ir motorizacijos temų žurnalistas, portalo Spider’s Web autorius, rašantis analitinius ir vartotojams aktualius komentarus.

Jei po trejų metų nueisite į automobilių prekybos saloną ir nualpsite pamatę kainas, žinokite, kad taip yra todėl, kad nauji automobiliai yra ekologiškesni. Žiedinė ekonomika – tai naujas būdas kovoti už geresnę aplinką. Ar tai ką nors pakeis? Tai dar ne pokyčių pabaiga, nes įsigaliojo ir naujos taisyklės dėl naudotų automobilių eksporto.

Europos Sąjunga nusprendė visais įmanomais būdais kovoti su aplinkos tarša. Šiuo metu neaišku, koks bus draudimo parduoti automobilius su vidaus degimo varikliais po 2035 m. likimas; kalbama apie jo atidėjimą, tačiau tuo tarpu Europos Sąjunga tyliai priėmė naujus reglamentus, kurie pakeis naujų automobilių kainas ir naudotų automobilių pardavimo taisykles.

[EU+Kuponai] Super rinkiniai! Sulankstomos saulės panelės + dyzeliniai oro šildytuvui. Būtina kiekvienam
1457 1

Žemiausios kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Prisiminkite žiedinis transporto priemonių projektavimo ir nebenaudojamų transporto priemonių (NTP) tvarkymas koncepciją, nes netrukus dėl jos už naujus automobilius mokėsite daugiau. Ko ja siekiama? Jos tikslas – pertvarkyti automobilių sektorių žiedinio modelio linkme. Nauji automobiliai turi būti projektuojami taip, kad būtų lengviau perdirbti, pakartotinai naudoti ir atnaujinti dalių bei komponentų gamybą. Svarbiausias elementas – privalomų tikslų, nurodančių perdirbtą naujų transporto priemonių kiekį, įvedimas. Tikslai yra tokie: per 6 metus 15 %, per 10 metų 25 %.

 

Bent 20 % perdirbto plastiko turi būti gauta uždarojo ciklo sistemoje, t. y. iš medžiagų, surinktų iš nebenaudojamų transporto priemonių. Taip siekiama užtikrinti, kad vertingos medžiagos liktų Europoje. Kol kas tai taikoma plastikui, tačiau per metus nuo naujųjų reglamentų įsigaliojimo bus nustatyti tikslai kitoms medžiagoms, tokioms kaip aliuminis, magnis, plienas ir kt. Gamintojai turės užtikrinti žiedinį požiūrį, padėti perdirbti transporto priemones ir iš jų atgauti vertingas medžiagas. Be to, jie bus atsakingi už visą savo transporto priemonių gyvavimo ciklą. Ką tai reiškia? Tai reiškia kylančias kainas, nes nauji įsipareigojimai reiškia išlaidas, o šios išlaidos visada perkeliamos vartotojams.

 

Tačiau tai dar ne viskas. Nauji naudotų automobilių pardavimo reglamentai: transporto priemonės bus skirstomos į naudotas ir eksploatuoti netinkamas transporto priemones. Pastarosios nebus teisėtai perparduodamos kaip naudotos. Ką tai reiškia? Galite pamiršti apie automobilių, kuriuos draudikai paskelbė visiškai sugadintais, pirkimą. Naujos gairės taip pat apims automobilių pardavimą per internetines platformas, kai transporto priemonė fiziškai neperduodama iš pardavėjo pirkėjui, pavyzdžiui, draudikų aukcionus. Automobilių pardavimo draudimai įsigalios po penkerių metų. Ateina įdomūs laikai, bet gaila, kad jie brangs.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()